Často kladené otázky


1.   Kdy dostanu objednané zboží?

  • Objednávku se snažíme expedovat do 2 pracovních dnů, pokud jsou v objednávce produkty skladem, skladem do 24 a 48 hodin.
  • Status u produktů Skladem (1-5 ks, > 5 ks) – skladem na centrálním skladě.
  • Skladem do 24 hodin (48 hodin) – do této doby bude zboží naskladněno na centrálním skladě.
  • Skladem u dodavatele – zboží se objednává na základě objednávky od zákazníka. Doručení produktu skladem u dodavatele na centrální sklad je nejdříve 4 pracovní den.

 

2.   Kdy budu mít připraveno zboží na lékárně?

  • Vaše objednávka by měla být připravena do 2 pracovních dnů od vytvoření objednávky.
  • Lékárna připravuje objednávky ze svých skladových zásob. Skladové zásoby jednotlivých lékáren nejsou uvedeny na stránkách Pilulka.cz. Více informací o dostupnosti zboží zjistíte na dané lékárně. http://www.pilulka.cz/mapa-lekaren

 

3.   Již nemám na benefitním účtu dost benefitů, mohu doplatit hotově nebo bankovním převodem?

  • Na jednu objednávku nelze uplatnit více platebních metod. Můžete vytvořit dvě objednávky a v poznámkách napsat, aby se objednávky odeslaly společně. 


4.   Ráda bych konkrétní barvu dudlíku a lahvičky. Jak vybrat správnou barvu?

  • Fotografie jsou pouze ilustrační. Požadovanou barvu uveďte v poznámce (ve 3. kroku před dokončením objednávky). Pokud nebudeme mít k dispozici správnou barvu, budeme Vás kontaktovat s řešením.

 

5.   Nevidím v seznamu Zásilkoven tu, kterou si chci vybrat. Proč?

  • Nespolupracujeme se všemi zásilkovnami. Zásilkovny jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice a doplněny Pilulka Lékárnami. Zde najdete seznam výdejních míst: http://www.pilulka.cz/mapa-lekaren 

 

6.   Jak funguje Pilulka Klub? Jak získám Pilulka kartu? Jak uplatním kredity?

 

7.   Když je u produktu uvedeno, že je doprava zdarma, musím vybírat další produkty, u kterých je tento symbol, nebo bude doprava zdarma na celou objednávku?

  • Když budete mít jeden produkt s tímto symbolem v košíku, doprava zdarma je na celou objednávku.


8.   Ve volbě dopravy a platby nemám žádnou nebo požadovanou lékárnu.

  • Pod každým produktem můžete v zelené liště zjistit dané lékárny, kde je možné produkt vyzvednout. Pokud není pobočka uvedena, není možné zboží na dané lékárně rezervovat.
  • Pokud se vám lékárny neukazují vůbec a máte ověřené, že lze na pobočce produkty vyzvednout, doporučujeme vytvořit rezervaci v jiném internetovém prohlížeči nebo v anonymním okně (ctrl+shift+N).

 

9.   Mohu u vás uplatnit vystavený poukaz na zdravotní pomůcku od lékaře?

  • Poukaz nelze využít na internetové objednávky. 
FacebookPoslat na e-mail

222 703 000 Po - Pá 8:00 - 19:00

Košík:

0 ks za 0 Kč

Nakupte zboží ještě za 999 Kč a dopravu máte zdarma!
Podívejte se na naše cenové trháky

Zobrazit košík

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím