Reklamace platné od 1. 1. 2014

  •  Zboží vyzvednuté osobně na výdejním místě

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na daném výdejním místě, je nutné reklamovat přímo na tomto výdejním místě. Výdejní místo (lékárna) je zároveň prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad.

  •  Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu

U zboží, které jste si nechali přepravit dopravcem až domů nebo jste vyzvedli na zásilkovně, je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou viz níže.
Pokud produkt posíláte na reklamační oddělení, prosíme, o pečlivé zabalení produktu pro přepravu zpět k nám tak, aby se nemohl během přepravy poškodit. Děkujeme.


Reklamační protokol 

- Prosím, vyplňte pozorně reklamační protokol a zašlete nám ho na e-mailovou adresu reklamace@pilulka.cz. 
   Formuláře jsou k dispozici ve formátech .doc či .pdf .

  • Reklamační protokol - nedodání zboží (.doc, .pdf)
  • Reklamační protokol - poškození produktu (.doc, .pdf)
  • Reklamační protokol - záměna produktu (.doc, .pdf)

Prosím, formulář odstoupení od smlouvy vyplňte a zašlete spolu s výrobkem a kopií daňového dokladu
   na adresu Pilulka Distribuce s.r.o. - Rosická 653, Praha 9, 190 17 - Vinoř. Formulář je k dispozici ve formátu .doc či .pdf 

  • Formulář odstoupení od smlouvy (.doc, .pdf)


FacebookPoslat na e-mail

222 703 000 Po - Pá 8:00 - 19:00

Košík:

0 ks za 0 Kč

Nakupte zboží ještě za 999 Kč a dopravu máte zdarma!
Podívejte se na naše cenové trháky

Zobrazit košík

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím