Nejčastější otázky


1.   Kdy dostanu objednané zboží?

  • Produkty, které máme skladem, expedujeme obratem.
  • Skladem k určitému datu – do této doby bude zboží naskladněno na centrální sklad na základě přijaté objednávky od zákazníka. Datum se automaticky posouvá.
  • Skladem u dodavatele – zboží se objednává na základě objednávky od zákazníka. Doručení produktu skladem u dodavatele na centrální sklad je nejdříve pátý až sedmý pracovní den.

 

2.   Kdy budu mít připraveno zboží v lékárně?

  • Vaše zboží v lékárně by mělo být připraveno nejpozději do tří pracovních dnů od vytvoření objednávky.
  • Lékárna rezervuje zboží ze svých skladových zásob nebo objednává u svých dodavatelů. Zboží je vám vydáno i s kompletním poradenstvím. Zapojené lékárny vám nevydají zabalenou anonymní zásilku, ale přímo vám prodají rezervované produkty.

 

3.   Již nemám na benefitním účtu dost benefitů, mohu doplatit hotově nebo bankovním převodem?

  • Objednávky není možné doplácet jinou platební metodou, a proto je nutné mít celou částku nebo si vytvořit dvě objednávky a jednu hradit hotově nebo bankovním převodem.


4.   Ráda bych konkrétní barvu dudlíku a lahvičky. Jak vybrat správnou barvu?

  • Fotografie jsou pouze ilustrační. Požadovanou barvu uveďte v poznámce ve 3. kroku před dokončením objednávky. Pokud nebudeme mít k dispozici požadovanou barvu, budeme vás kontaktovat s řešením.

 

5.   Nevidím v seznamu Zásilkoven tu, kterou si chci vybrat. Proč?

  • Nespolupracujeme se všemi Zásilkovnami. Zásilkovny jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice a doplněny Pilulka Lékárnami. Zde najdete seznam výdejních míst: Výdejní místa

 

6.   Jak funguje Pilulka Klub? Jak získám Pilulka kartu? Jak uplatním kredity?

  • Všechny potřebné informace zjistíte na stránce: Věrnostní program
  • Vystavení Pilulka Klub karty je zdarma v síti Pilulka Lékáren. Seznam lékáren naleznete zde: Pilulka Lékárny

 

7.   Když je u produktu uvedeno, že je doprava zdarma, musím vybírat další produkty, u kterých je tento symbol, nebo bude doprava zdarma na celou objednávku?

  • Pokud ve vaší objednávce bude pouze jeden produkt se symbolem doprava zdarma, doprava zdarma se vztahuje na celou objednávku.


8.   Ve volbě dopravy a platby nemám žádnou nebo požadovanou lékárnu.

  • Pod každým produktem můžete v zelené liště zjistit dané lékárny, kde je možné produkt vyzvednout. Pokud není pobočka uvedena, není možné zboží na dané lékárně rezervovat.
  • Pokud se vám lékárny neukazují vůbec a máte ověřené, že lze na pobočce produkty vyzvednout, doporučujeme vytvořit rezervaci v jiném internetovém prohlížeči nebo v anonymním okně (ctrl+shift+N).

 

9.   Mohu u vás uplatnit vystavený poukaz na zdravotní pomůcku od lékaře?

  • Poukaz nelze využít na internetové objednávky. 
FacebookPoslat na e-mail

222 703 000 Po - Pá 8:00 - 18:00

Košík:

0 ks za 0 Kč

Nakupte zboží ještě za 999 Kč a dopravu máte zdarma!
Podívejte se na naše cenové trháky

Zobrazit košík

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Po poskytnutí souhlasu může eshop ze stejných důvodů také zpracovávat osobní údaje
Souhlasím