Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.
Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenných Pilulka Lékárnách
Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.
Balíček zaslaný přepravní službou k Vám, do Pilulka Boxu nebo na výdejnu
Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, České pošty, Pilulka boxu nebo Lékárny je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.
V případě uznání reklamace a Vaší úhrady poštovného Vám budeme úhradu po předložení dokladu kompenzovat.
1. Zvolte vhodný obal
Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.
2. Zboží v krabici vhodně zabezpečte
Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.
3. Pečlivě uzavřete a označte krabici
Krabici pečlivě uzavřete, zalepte lepicí páskou a viditelně na ni uveďte číslo objednávky, ve které byl produkt zakoupen. Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. V případě uznání reklamace vám budou náklady na dopravu uhrazené. V případě, že není možné vyplnit reklamaci online, použijte Formulář pro odstoupení od smlouvy.