•  Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenné lékárně

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele pilulka.cz, jedná se o jiný subjekt.

  •  Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu

U zboží, které jste si nechali přepravit dopravcem až domů nebo jste vyzvedli na zásilkovně, je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou viz níže.
Pokud produkt posíláte na reklamační oddělení, prosíme, o pečlivé zabalení produktu pro přepravu zpět k nám tak, aby se nemohl během přepravy poškodit. Děkujeme.

  • ZBOŽÍ PROSÍM NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU, JINAK NEBUDE PŘEVZATO!


Reklamační protokol 

- Prosím, vyplňte pozorně reklamační protokol a zašlete nám ho na e-mailovou adresu reklamace@pilulka.cz. 
   Formuláře jsou k dispozici ve formátech .doc či .pdf .

  • Reklamační protokol - nedodání zboží (.doc, .pdf)
  • Reklamační protokol - poškození produktu (.doc, .pdf)
  • Reklamační protokol - záměna produktu (.doc, .pdf)

Prosím, formulář odstoupení od smlouvy vyplňte a zašlete spolu s výrobkem a kopií daňového dokladu
   na adresu Pilulka Distribuce s.r.o. - Rosická 653, Praha 9, 190 17 - Vinoř. Formulář je k dispozici ve formátu .doc či .pdf 

  • Formulář odstoupení od smlouvy (.doc, .pdf)


FacebookPoslat na e-mail

222 703 000 Po - Pá 8:00 - 19:00

Košík:

0 ks za 0 Kč

Nakupte zboží ještě za 999 Kč a dopravu máte zdarma!
Podívejte se na naše cenové trháky

Zobrazit košík

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím