Kontakt

Rádi vám poradíme s výběrem produktu, vytvořením objednávky nebo zjištěním informací o objednávce.

Před položením dotazu doporučujeme podívat se níže na naše odpovědi na nejčastější dotazy.

Chcete zjistit stav objednávky?

V případě, že máte u nás účet, stav své objednávky můžete zjistit v sekci objednávky.
Když účet nemáte, klikněte na tlačítko níže a vyplňte číslo objednávky, které najdete v e-mailu s potvrzením objednávky.

Zjistit stav objednávky

Nejčastější dotazy zákazníků

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky lze zjistit po přihlášení do svého Pilulka účtu, v sekci Objednávky https://www.pilulka.cz/muj-ucet nebo zadáním čísla objednávky na stránce Ověření stavu objednávky

Popřípadě lze kontaktovat naší zákaznickou péči, kde vám podrobný stav objednávky rádi sdělíme.

Co znamená produkt skladem u dodavatele?

Produkt, který je označený na webových stránkách jako skladem u dodavatele, musíme objednat, jelikož jej nemáme fyzicky na našem skladu. Předpokládané naskladnění produktu vždy uvádíme na webových stránkách a ihned, jak produkt obdržíme, vložíme jej do objednávky a následně doručíme.

Rádi bychom vás upozornili, že je datum naskladnění vždy pouze orientační a není možné jej garantovat.

Pokud si nepřejete na produkt déle čekat a již máte vytvořenou objednávku, je možné následně kontaktovat zákaznickou péči, která vám ráda pomůže s jejím urychlením, pokud to bude možné.

Je má objednávka uhrazená?

Pokud je objednávka uhrazena a údaje v objednávce jsou zadány správně, přijde vám potvrzující email o zaplacení objednávky.

V případě, že by objednávka uhrazena nebyla, bude se ve vašem účtu zobrazovat jako Nedokončená.

Objednávka se zobrazuje jako nedokončená, co to znamená?

K této objednávce neevidujeme platbu a prozatím nebyla stornovaná systémem. Jelikož bez platby jí není možné vyřídit, pokud byla původně zvolena online platební metoda, je nutné změnit způsob platby na bankovní převod či dobírku s poplatkem 49 Kč po kontaktování naší zákaznické péče. V případě jiné platby je třeba objednávku opakovat.

Pokud však platbu evidujete strženou, kontaktujte nás prosím telefonicky či emailem, ať vám objednávka může být doručena co nejdříve.

Jak a za jakých podmínek mohu kredity uplatnit?

Kredity lze uplatnit pouze po přihlášení do svého Pilulka účtu v prvním kroku košíku, kde můžete využít pouze 10% kreditů z celkové hodnoty objednávky.

Kredity není možné ze zákona uplatnit na dětskou stravu s označením 1 a ani za nákup této stravy kredity získat.

Kompletní informace o kreditech najdete na stránce Jak uplatnit kredity.

Kde najdu fakturu?

Fakturu vždy zasíláme v emailu s informací o předání zásilky do dopravy nebo ji lze stáhnout po přihlášení do svého Pilulka účtu přímo pod objednávkou.

Jestliže se vám faktura nezobrazuje nebo nelze stáhnout, neváhejte se obrátit na zákaznickou péči.

Poradíte mi s výběrem produktu?

Samozřejmě, neváhejte nás kontaktovat pomocí našeho formuláře nebo telefonicky na telefonním čísle +420 222 703 000. K dispozici máme také online chat, jehož provozní dobu najdete níže na stránce.

Rádi bychom ovšem upozornili, že na našem e-shopu není možné objednávat léky na lékařský předpis a v případě dotazu na tento typ léků doporučujeme kontaktovat přímo kamennou lékárnu nebo vašeho lékaře, který léky předepsal nebo by mohl předepsat.

Mohu do uhrazené objednávky přidat další produkty?

Do uhrazené objednávky již není možné přidat další produkt. Doporučujeme vytvořit novou objednávku,a v tomto případně lze již vytvořenou objednávku stornovat.

Děkujeme za vaše pochopení.

Jaká je cena za dopravu?

Cena dopravy je účtována dle výběru dopravce. Na našich webových stránkách v sekci možnosti dopravy naleznete veškeré ceny za dopravce. Stejně tak zde naleznete informaci, jaké je potřeba dosáhnout hodnoty objednávky, abyste měli dopravu zdarma. https://www.pilulka.cz/moznosti-dopravy

Co když chci platit papírovými poukázkami?

Mrzí nás to, objednávku vytvořenou přes e-shop Pilulka.cz není možné hradit při osobním odběru v lékárně papírovými poukázkami.

Jak postupovat, když se mi zduplikovala platba?

Jestliže se vám bude platba za objednávku stržena 2x, neváhejte se na nás obrátit. Zašlete nám na email dotazy@pilulka.cz potvrzení o tom, že vám platba byla stržena z účtu vícekrát a my vám duplicitní platbu po prověření zašleme zpět na bankovní nebo i benefitní účet.

Proč si vaše společnost účtuje poplatek za benefitní programy?

Abychom mohli našim zákazníkům umožnit platby objednávek body z benefitních programů, jsou nám za tuto službu od benefitních společností účtovány poplatky do výše několika procent z hodnoty každé objednávky.

Z tohoto důvodu je zpoplatněn způsob této platby.

V případě, že pro vás způsob platby prostřednictvím benefitních společností není vyhovující, můžete zvolit jinou platební metodu, na kterou se tento poplatek nevztahuje.

Více informací o možných platbách naleznete zde: https://www.pilulka.cz/moznosti-platby

Moje objednávka je neuhrazená, ale platba mi byla odečtena.

Pokud byla objednávka uhrazena bankovním převodem, nejspíše došlo k uvedení chybného nebo naopak žádného variabilního symbolu a z tohoto důvodu se platba nespárovala s objednávkou automaticky.

Tyto platby však pravidelně kontrolujeme a bude k objednávce co nejdříve přiřazena.

Pokud byl zvolen jiný typ platby než bankovní převod, mohlo ovšem dojít k technické chybě a v tuto chvíli nás, prosím, kontaktujte na emailu dotazy@pilulka.cz s potvrzením o úhradě a číslem objednávky. Platbu samozřejmě obratem prověříme a dohledáme.

Doručujeme do zahraničí?

Mrzí nás to, do zahraničí nedoručujeme. Jelikož nemáme sjednané zahraniční dopravce a v některých případech se v jiné zemi liší legislativa, není možné zařídit dopravu balíčku mimo Českou republiku.

V jakým městech máte Pilulka lékárnu?

K dispozici máme více než 140 Pilulka Lékáren po celé ČR.

Zda se nějaká nachází i ve vašem městě, je možné ověřit zde: https://www.pilulka.cz/pilulka-lekarny

Proč se ceny na e-shopu liší od cen v kamenných lékárnách?

Nabídka produktů a jejich ceny v lékárnách a na e-shopu opravdu mohou být rozdílné.

Ceny produktů na e-shopu a v kamenných lékárnách se liší dle ceny produktu, za kterou jej poskytne dodavatel.

V případě, že vytvoříte rezervaci s osobním odběrem v lékárně přes náš e-shop, garantujeme vám tak cenu produktu za e-shopovou cenu.

Jaký je rozdíl mezi partnerskou Pilulka lékárnou a Pilulka lékárnou?

Ve všech našich Pilulka Lékárnách je možné vyzvednout e-shopovou rezervaci nebo objednávku. Dále jsou zapojeny v letákové kampani a je možné si nechat založit Pilulka věrnostní kartičku, na které sbíráte kredity za nákup přímo v lékárně. Více informací kreditech a Pilulka klubu naleznete na https://www.pilulka.cz/pilulka-klub

Partnerská lékárna nepatří e-shopu Pilulka.cz. Přesto e-shop Pilulka.cz a Pilulka Partner Lékárna vzájemně spolupracují, a je tak možné na vybraných partnerských lékárnách vyzvednout objednávku vytvořenou na e-shopu.

Proč některé produkty nelze zvolit pro osobní odběr v lékárně?

Některé produkty jsou z osobního odběru v Pilulka Lékárně vyloučeny. Jedná se o takové produkty, které jsou nadrozměrné nebo mají vyšší hmotnost, a proto není možné je z kapacitních důvodů skladovat v omezených prostorách lékáren.

V případě rezervace zboží na Pilulka Lékárně je prodávající přímo lékárna, která nemusí mít sjednané všechny distributory jako eshop Pilulka.cz. Z toho důvodu jsou také některé kategorie vyloučeny z možnosti osobního odběru v Pilulka Lékárnách.

Kdy budu mít připraveno zboží v lékárně?

Pokud je zboží skladem na lékárně, přijde vám výzva k jeho vyzvednutí produktu téměř obratem. Pokud je potřeba zboží objednat od externího dodavatele, trvá objednání déle.

O přibližném času doručení vás informujeme na stránce každého produktu a také při vytvoření objednávky.

Pro více informací můžete vždy kontaktovat naší zákaznickou péči.

Jak dlouho bude zboží připraveno v lékárně?

Objednávka bude pro vás nachystána k vyzvednutí po dobu 3 pracovních dnů. Pokud si budete přát lhůtu na vyzvednutí prodloužit, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou péči.

V jakém stavu je má reklamace?

Stav reklamace lze zjistit po přihlášení do svého Pilulka účtu, v sekci objednávek https://www.pilulka.cz/muj-ucet.

Pro bližší informace kontaktujte zákaznickou péči telefonicky nebo emailem na dotazy@pilulka.cz nebo reklamace@pilulka.cz

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Na odstoupení od smlouvy je zákonná lhůta 14 dní, na klasickou reklamaci 30 dní. Vše se snažíme vyřešit co nejdříve a bez zbytečných odkladů.

Jak mám zadat reklamaci?

Pro urychlení vyřízení reklamace prosíme o vyplnění níže uvedeného online reklamačního formuláře, který je k dispozici na našich webových stránkách.

https://www.pilulka.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

Po přijetí protokolu vás budou v nejbližším možném termínu kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení v případě, že bude potřeba něco doplnit, či se domluvit na termínu vyzvednutí.

Kam mohu reklamované zboží doručit a mohu osobně?

Osobní předání reklamovaného produktu není možné.

Zboží prosím zabalte tak, aby během přepravy nedošlo k poškození (výplň, pevná krabice), napište na vnější obal číslo objednávk, případně vložte do balíčku fakturu a pošlete libovolným způsobem na adresu:

Pilulka Lékárny a.s.
reklamační oddělení
U Tabulky 3019
Praha - Horní Počernice
193 00

reklamace@pilulka.cz
+420 222 703 000

Náklady spojené s dopravou vám při uznání reklamace proplatíme po obdržení kopie podacího lístku a čísla účtu.
Děkujeme za spolupráci.

TIP - DPD - sjednání svozu reklamace na vybranou adresu z webových stránek dopravce: https://www.dpd.com/cz/cs/poslat-balik/

Co vše musím k reklamaci dodat?

V případě on-line založené reklamace postačí jen označit zásilku číslem objednávky.

Přeji si vrátit nepoužitý produkt, u kterého je uvedeno, že vrácení z hygienických důvodů není možné.

Pokud produkt není vybalen, je možné jej po dohodě s reklamačním oddělením vrátit. Nesmí však být porušena pečeť na obale výrobku.

Je lepší rovnou zažádat o výměnu produktu při odstoupení od smlouvy nebo si na nový produkt vytvořit novou objednávku?

Obojí je možné, záleží na zákazníkovi, jakou možnost preferuje (nový produkt musí být ve stejné cenové hodnotě)

Budu platit u vrácení zboží za dopravu?

Všechny náklady spojené s doručením zboží ve lhůtě 14 dnů od zakoupení platíte vy jako odesílatel.

Chat

Po-Pá 8:00 - 20:00
Spustit chat se zákaznickou
Další možnosti kontaktu
+420 222 703 000
Po-Pá 8:00 - 16:00
dotazy@pilulka.cz
Po-Pá 8:00 - 20:00
WhatsApp
+420 771 285 847
Po-Pá 8:00 - 16:00

Objednávky po telefonu

Rádi vám poradíme s nákupem nebo vytvořením objednávky.
Naše zákaznická péče je tu pro vás Po–Pá 8:00 – 16:00 na telefonní lince +420 222 703 000

Zavolat +420 222 703 000

S čím vám můžeme poradit:

 Vytvořit nebo dokončit objednávku
Poradit s výběrem nejvhodnějšího zboží
    Rychle objednat, pokud nemáte přístup
k internetu
Změnit objednávku (změna adresy, data doručení, odebrat produkt atd.)
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte
se přímo nás

Rádi bychom ovšem upozornili, že lze objednávku po telefonu dokončit pouze s platbou bankovním převodem (zdarma) nebo na dobírku (poplatek 59 Kč).

Hlášení nežádoucích účinků a závady v jakosti léčivého přípravku

Nahlásit nežádoucí účinky na SÚKL Nahlásit závadu v jakosti na SÚKL

Státní ústav pro kontrolu léčiv
Šrobárova 48
100 41
Praha 10

tel.: +420 272 185 111
fax: + 420 271 732 377
posta@sukl.cz
www.sukl.cz

Spolupracujeme

Kontaktní údaje

Provozovatel webu

Pilulka Lékárny a.s.
Českomoravská 2408/1a
Praha 9 - Libeň
190 00
IČ: 03615278
DIČ: CZ03615278
ICZ lékárny: 09995770
Zásilkový výdej a provoz zajišťuje
Pilulka Lékárny a.s., Praha
SÚKL 9995730

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddílu B, vložce 20249

Adresa pro zaslání reklamace

Pilulka Lékárny a.s.
U Tabulky 3019
Praha - Horní Počernice
193 00

reklamace@pilulka.cz
+420 222 703 000

Informační služba

Mgr. Jiřina Huthová
dotazy@pilulka.cz

 

Kontakt pro média

Andrea Babicová
andrea.babicova@pilulka.group

 

Spolupracujte s námi

Kontaktujte nás

 

Napište nám

Zpráva byla odeslána
* Vyplňte prosím všechna pole