Dostat se do formy není věda
Slyšíte to? Léto už pomaličku klepe na dveře. První sluneční paprsky z nás shazují vrstvy oblečení, ale počkat! Co ty vrstvy, které jsme nabrali po zimě v lockdowně? No to snad ne! Ty musí jít rychle pryč, vždyť za chvilku je tu léto, dovolená, pláž a PLAVKY. Nezoufejte, stačí jen zdvihnout těžký zadek a pustit se do práce. Naštěstí, Pilulka ví jak na to, tak pojďte s námi do výzvy a zhubneme spolu do plavek..

Pustit se do toho:

<a href=

Regenerace po cvičení

Víte, co je to BCAA nebo třeba CBD? Poradíme vám, co kdy a proč brát, aby vás po každém cvičení nebolely svaly.

<a href=

Udržte se zdraví

Pro sportovce není nic důležitého než jeho zdraví. Uržujte se své zdraví především v době tréninku a pomozte tak tělu se vypořádat se vším, co přijde.

<a href=

Spalovače tuků

Už dochází čas? Potřebujete spálit „pandemická“ kila co nejdříve? Spalovače tuků vám vždy pomůžou.

Trenérka Kačka

Trenérka Kačka

Mnoho lidí se kvůli pandemii a lockdoownu dostalo do stereotypu, čemu nepřispěl ani homeoffice. Proto se to Pilulka rozhodla změnit. Když naše kolegyně Kačka přišla s nápadem na online cvičení pro svoje kolegy, mělo to obrovský úspěch. Kačka ve svém volném čase působí jako profesionální trenérka. Právě při jednom z tréninků zároveň vznikla i myšlenka spojit tuto její vášeň ke cvičení s prací a otevřít nové obzory nejen pro zaměstnance, ale i pro zákazníky Pilulky, aby jsme společně zabojovali s nadbytečnými kily po zimě. Vždyť přece společně jde všechno líp!

cviceniskackou
Cvičte s Kačkou z Pilulky
FITNES POMŮCKY-Do domácí posilovny

Podložky na cvičení

Gymnastické míče

Odporové gumy

Švihadla

Balanční podložky

Ostatní





SPORTOVNÍ VÝŽIVA-je dulezite, co jim-Jíst lépe

Je důležité, co jím?

Ne nadarmo se říká ,,jsi to, co jíš“. Strava se stala pro nás už ne jen fyziologickou potřebou, ale i vášní. Inu, když vášeň přeroste za obzory našich potřeb, nastává problém. Správně rozložený jídelníček je základem zdravého života, co má za následek zvýšení energie, vitalitu, lepší fyzickou kondici a v neposlední řadě i náladu. Právě při sportování je strava extrémně důležitá, protože od ní se následně odvíjí náš výkon.

Před tréninkem

Během tréninku

Po tréninku

a

Předtréninkové jídlo nám má energii poskytnout, nikoliv vzít

Předtréninkovou výživu bychom rozhodně neměli podceňovat. Pokud bychom měli shrnout, o čem předtréninková výživa je, je to jednoduché. V prvé řadě by nám mělo jít o to, aby do fyzického zatížení šel náš organismus s ideálně doplněnými zásobami živin, dostatečně hydratován a aby se mu do krve během výkonu stále uvolňovalo jisté množství živin. Zároveň musí splňovat i podmínku, aby ho trávení předtréninkového jídla příliš nezatížilo, neunavilo a paradoxně nedošlo ke snížení fyzického výkonu. Jestli se nám chce po předtréninkovém jídle spát, děláme něco špatně.

a

Nakopni se k pořádnému výkonu

Zvedat víc a běhat dál – nejlépe ihned! Asi tak by se dal popsat úkol, který nakopávači dáváme před začátkem cvičení. Předtréninkové doplňky jsou nezbytnou součástí suplementačního plánu každého, kdo chce dosáhnout maximálního výkonu při tréninku, zlepšit soustředěnost na trénink či prokrvení svalů a maximalizovat tak nárůst svalové hmoty či zvýšit sílu. Dokonale vás připraví na trénink a nastartují vaši psychickou a fyzickou stránku.


Během tréninku

Stalo se Vám už někdy, že jste byli během tréninku bez energie? Velký úbytek sil, rozklepané ruce i nohy, žádná chuť na pokračování či něco podobného? Únava k tréninku rozhodně patří, ale my s ní můžeme bojovat. Jak předejít podobným stavům a dopřát si tak kvalitní a intenzivní trénink?

a

a

Po tréninku

Cvičení je skvělý způsob, jak se dostat do formy. Aby však bylo cvičení efektivní, je nutné dodržovat určitá pravidla, díky kterým bude vaše postava pevná, zdravá a vyrýsovaná. Během tréninku a následně po něm spalujete množství kalorií, jenže bez pravidelné regenerace však můžete přijít nejen o tukové zásoby, ale také o svalovou hmotu. Myslete na hydrataci, nezapomeňte se protáhnout, dopřejte si kvalitní spánek a vše podpořte správně zvolenými suplementy.

Košík aktualizován
Bez lepku
GoldNutrition Fast Recovery 1000g pomeranč
V košíku máte 0 ks za 0 Kč

GoldNutrition Fast Recovery 1000g pomeranč

Skladem 1 ks Skladem 1 ks
844 Kč
V jedné objednávce je možné zakoupit maximálně 0 ks tohoto produktu.
844 Kč
CLEAN LABEL neboli čistá etiketa, tento pojem si lze vysvětlit mnoha způsoby, ale pro PROM-IN CLEAN LABEL znamená nekompromisní složení bez jakýchkoli nežádoucích aditiv. Tedy jejich standartní produkty přesahují co se týče „čistoty“ produktů standardy jiných výrobců. Kvalita je v PROM-IN vždy na prvním místě!

Nejkvalitnější suroviny

Ochuceno pouze přírodními aromaty

Slazeno pouze steviol glykosidy

Žádná chemická barviva a konzervanty



REGENERACE PO CVIČENÍ
Regenerace po cvičení má obrovský význam pro dosažení cílů vašich vysněných postav. Nemluvíme však o dnech volna, které trávíte lenošením před televizí. Regenerace je hloubkový proces, který vyžaduje vaše úsilí, čas a pevné nervy. Při regeneraci nezapomínejte na dostatečnou hydrataci, spánek, zajděte si na masáž, vyzkoušejte otužování nebo třeba CBD.

Na lačno, před tréninkem nebo před spaním?

První dávka BCAA se doporučuje hned ráno po probuzení. Jde o jedinou bílkovinu, kterou dokáže vaše tělo nalačno strávit – nastartuje metabolizaci bílkovin a tím vám zajistí energii na zbytek dne. Tato ranní dávka by měla být cca 5 g. Jako ochranu svalové hmoty si další dávku dejte před náročným tréninkem, v závislosti na délce a obtížnosti tréninku by měla činit 5 – 10 g. Aby se vaše svaly lépe regenerovaly, ihned po tréninku si dejte opět dávku cca 5 g. Nejlépe se držte doporučeného dávkování na obalu od výrobce.

bcaa

Tipy na regeneraci svalů

spanek

Spánek

Spánek je nosným pilířem svalové regenerace. Můžete ve fitku dřít jak chcete, bez dostatečného kvalitního odpočinku svaly neporostou. Během spánku totiž dochází k produkci anabolických hormonů, které obnovují namožená a poškozená svalová vlákna. Během spánku se taktéž vyplavují všechny škodlivé látky, viry a bakterie a budují se nové buňky. Adekvátní délka spánku je 6 – 8 hodin.

Masáže

Kvalitní masáž by si měl čas od času dopřát každý. I ti, kdo sportu zrovna neholdují a obzvláště ti se sedavým povoláním. Základním účinkem každé masáže je zbavení stresu a napětí. Nejen, že se příjemně zrelaxujete. Navíc dojde k prokrvení svalů a končetin, po náročném tréninku zmírníte i únavu centrálního nervového systému.

a
a

Otužování

Stejně jako budování svalů si žádá nějaké to sebezapření a dřinu, tak i náprava nepřijde sama z čistého nebe. Nespoléhejte jen na další suplementy a jiné doplňky stravy a raději pro své tělo něco sami udělejte. Osvědčeným krokem k rychlejší regeneraci je otužování. Obrníte tak imunitní systém, zvýší se vám hladina testosteronu (s čímž souvisí i nárůst svalové hmoty) a mnoho dalších benefitů, které byste ani nečekali.

CBD - hit v regeneraci

CBD přináší několik jedinečných výhod v procesu regenerace svalů tím, že omezuje zánět, který může způsobit zbytečné poškození okolních svalů, zlepšuje kvalitu spánku pro podporu procesu regenerace a zmírňuje příznaky, jako je bolest nebo svalové napětí. Všechny tyto vlastnosti mohou vysvětlovat, proč tolik sportovců hlásí, že užití CBD zkracuje dobu zotavení.

a
a
Pilulka FIT Kredity za váš pohyb s vychytávkou Pilulka Fit

Google

apple

a
UDRŽTE SE ZDRAVÍ
Naše tělo při nedostatku vitamínu nedokáže správně fungovat a výsledkem jsou nejen špatné výkony, ale také nalomené zdraví. Vitamín C a D je úplný základ i v dnešní době koronové. Nezapomínejte také na doplnění hořčíku a zinku a v neposlední řadě, přípravky na klouby. Tak ať nás ve cvičení nic neomezuje a jdeme si dál za tou vysněnou postavou.
Dejte výživu tělu při námaze

Dejte výživu tělu při námaze

Vitamíny a minerály pomáhají k normální činnosti svalů, urychlují jejich regeneraci a ovlivňují všechny základní metabolické procesy v těle včetně imunity. Nejvíce spotřebovávanými vitamíny při zvýšené fyzické zátěži jsou vitamín C a vitamíny B (B-komplex).

a

Hořčík a zinek

Při sportu, ať už rekreačním či profesionálním spotřeba hořčíku i vylučování hořčíku stoupá. Je tedy potřeba ho náležitě doplnit, jinak se jeho nadostatek projeví sníženým výkonem i zhoršenou regenerací. Dostačující dávkování elementárního hořčíku je 300 – 500 mg. Naučte se ho doplňovat vhodnými výživovými doplňky.

Nezapomínejte na svoje klouby

Komplexní péče o klouby, kosti a šlachy je důležitá pro zachování jejich dobrého stavu a funkčnosti. Naše klouby zatěžujeme po celý život, hlavně pokud uznáváme aktivní životní styl a rádi sportujeme. Oplátkou bychom jim měli poskytnout tu nejlepší péči a výživu. Z množství přípravků můžeme volit formu pro nás nejvhodnější, například přípravky ve formě želatiny, tablet, čistý bioaktivní kolagen nebo sypké přípravky.

a


SPALOVAČE TUKŮ

Co to vlastně je a co obsahují

Spalovače ve své podstatě fungují na principu, kde různými způsoby dochází k navýšení výdeje energie organismu. Jde buď o zvýšení termoregulace, kdy tělo začne vytvářet víc tepla a tím spotřebovává energii, anebo jde o zlepšení využití zdroje energie z tuků (podporuje jejich spalování). Nedisponují však zázračnými účinky a bez úpravy stravy a pohybové aktivity neočekávejte výrazné výsledky úbytku na váze. Jde o doplňky stravy obsahující účinné látky jako L-Carnitín, CLA, Tribulus, Kapsaicín, Kofeín, Synefrin a EGCG z extraktu ze zeleného čaje. Při hubnutí jde o „kalorický deficit“, takže váš energetický výdej musí být větší než energetický příjem. Urychlíte si cestu za vysněným cílem.