Reklamace

Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.

Jak jste si zboží zakoupili?

Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenných Pilulka Lékárnách

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.

Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu

Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty, je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.

Vytvořit reklamaci

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží?

Vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení
Zboží vám z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit
Vytvořit reklamaci
Zboží mi dorazilo poškozené
Došlo k poškození během přepravy
Vytvořit reklamaci
Zásilka přišla nekompletní
Zapomněli jsme zaslat některý z objednaných produktů
Vytvořit reklamaci
Zásilka obsahovala jiný produkt
Doručili jsme Vám jiný produkt než jste objednali
Vytvořit reklamaci
Reklamace nefunkčního produktu
Produkt přestal fungovat nebo je jinak poškozený a chcete zboží reklamovat
Vytvořit reklamaci

Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?

1. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.

2. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Vložte potřebné dokumenty a pečlivě uzavřete

Do balíčku vložte vyplněný formulář, který najdete výše na této stránce, a kopii daňového dokladu. Krabici pečlivě uzavřete a zalepte lepicí páskou.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám

 
222 703 000
8:00 – 18:00 v pracovní dny
 
dotazy@pilulka.cz
Odpovídáme nejčastěji
do druhého dne