Reklamace
Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.
Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží?
Zboží vám z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit.
Zapomněli jsme zaslat některý z objednaných produktů
Doručili jsme Vám jiný produkt než jste si objednali
Produkt přestal fungovat nebo je jinak poškozený a chcete zboží reklamovat
Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?
1. Připravte produkt
Pro přijetí zboží k reklamaci je nutné, aby byl produkt zaslán čistý, včetně kompletního příslušenství a uvedený do továrního nastavení. Při nedodržení těchto podmínek nemusí být reklamace přijata. Při odstoupení od smlouvy do 14 dnů je nutné dodržet VOP - VII.10.
2. Zvolte vhodný obal
Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.
3. Zboží v krabici vhodně zabezpečte
Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.
4. Pečlivě uzavřete a označte krabici
Krabici pečlivě uzavřete, zalepte lepicí páskou a viditelně na ni uveďte číslo objednávky.
Kam zboží odeslat?
U Tabulky 3019 P3 Logistic Parks, hala IX
193 00, Praha 20
Potřebujete poradit? Ozvěte se nám
+420 222 703 000
Jak doručit zboží?
Zásilkovna
Balíček předáte v podacím místě Zásilkovny. Upozorňujeme, že doručení k nám trvá 5-10 dní od podání.
Jak poslat zboží přes zásilkovnu.