Reklamace

Ať už chcete zboží vrátit, nebo reklamovat, pokusíme se pro Vás vše vyřešit co nejrychleji.
Pokud si nebudete vědět rady, můžete vždy kontaktovat naše oddělení zákaznické péče.

Jak jste si zboží zakoupili?

Zboží rezervované a zakoupené osobně v kamenných Pilulka Lékárnách

Zboží, které jste si osobně vyzvedli na základě rezervace v lékárně, je nutné reklamovat přímo na místě v této dané lékárně. Daná lékárna je prodávajícím vystavující zákazníkovi daňový doklad a přímo poskytující záruku za zakoupené zboží. Toto zboží nelze reklamovat u provozovatele Pilulka.cz.

Zboží zaslané přepravní službou na Vaši adresu

Při reklamaci zboží, které jste si nechali doručit dopravcem až domů, na pobočku Zásilkovny, nebo na pobočku České pošty, je zapotřebí vyplnit reklamační protokol související s konkrétní závadou, viz níže.

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží?

Vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení
Zboží vám z nějakého důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit
Více informací

Zboží zakoupené na Pilulka.cz můžete v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží vrátit bez udání důvodu. Z hygienických důvodů nelze uplatnit odstoupení od smlouvy u produktů, které byly vyjmuty z ochranného obalu. Více informací zde.

Vyplňte reklamační protokol

Vyplňte protokol odstoupení od kupní smlouvy a přiložte jej do balíčku, případně jen zašlete vyplněný e-mailem na reklamace@pilulka.cz . Potřebné informace najdete na faktuře, kterou zasíláme e-mailem.

Ke stažení zde: [.doc], [.pdf]

Zboží uveďte do původního stavu a pečlivě zabalte

Zboží prosím zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přečtěte si více informací o bezpečném zabalení produktu.

Jak zboží správně zabalit?

Zboží zašlete na naši adresu

Pilulka Distribuce s.r.o.
Rosická 653
Praha 9 - Vinoř
190 17

Zboží prosím nezasílejte na dobírku.

Zboží mi dorazilo poškozené
Došlo k poškození během přepravy
Více informací

Pokud zjistíte poškození obsahu zásilky informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

Vyplňte reklamační protokol

Pro zpracování reklamace prosím vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej spolu s fotografií poškozeného zboží e-mailem na reklamace@pilulka.cz. 

Ke stažení zde: [.doc],[.pdf]

Ponechání produktu

Pokud to situace dovoluje, prosíme ponechte poškozený produkt v původním balení. Jakmile reklamaci zpracujeme, budeme Vás informovat o dalším postupu.

 

Řešení reklamace

Uděláme vše pro to, aby byla reklamace co nejdříve vyřešená k Vaší spokojenosti. Reklamace bude řešena na naše náklady podle povahy poškození.
 

 

Zásilka přišla nekompletní
Zapomněli jsme zaslat některý z objednaných produktů
Více informací

Pokud zjistíte, že v balíčku chybí objednaný produkt, informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

Vyplňte reklamační protokol

Pro zpracování reklamace prosím vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej e-mailem na reklamace@pilulka.cz.

Ke stažení zde: [.doc],[.pdf]

Fotografie doručené zásilky

Pro zrychlení reklamace nedodaného produktu nám prosím zašlete také fotografii balíčku.

 

Řešení reklamace

Uděláme vše pro to, aby byla reklamace co nejdříve vyřešená k Vaší spokojenosti. O termínu zaslání chybějícího zboží Vás budeme informovat.
 

 

Zásilka obsahovala jiný produkt
Doručili jsme Vám jiný produkt než jste objednali
Více informací

Pokud zjistíte, že v balíčku je jiný než Vámi objednaný produkt, informujte nás prosím co nejdříve podle následujícího postupu.

Vyplňte reklamační protokol

Pro zpracování reklamace prosím vyplňte reklamační protokol a zašlete nám jej spolu s fotografií zaměněného zboží e-mailem na reklamace@pilulka.cz. 

Ke stažení zde: [.doc],[.pdf]

Ponechání produktu

Pokud to situace dovoluje, prosíme ponechte zaměněný produkt v původním balení. Jakmile reklamaci zpracujeme, budeme Vás informovat o dalším postupu.

 

Řešení reklamace

Uděláme vše pro to, aby byla reklamace co nejdříve vyřešená k Vaší spokojenosti. V případě doručení nesprávného produktu Vám bude na naše náklady produkt vyměněný. O termínu a realizaci výměny Vás budeme informovat.



 

 

Reklamace nefunkčního produktu
Produkt přestal fungovat nebo je jinak poškozený a chcete zboží reklamovat
Více informací

Pokud produkt přestal fungovat, nebo došlo k jeho poškození v záruční lhůtě, lze produkt reklamovat podle následujícího postupu.

Vyplňte reklamační protokol

Vyplňte protokol nefunkční produkt a přiložte jej do balíčku, případně jen zašlete vyplněný e-mailem na reklamace@pilulka.cz . Potřebné informace najdete na faktuře, kterou zasíláme e-mailem.

Ke stažení zde: [.doc],[.pdf]

Zabalení nefunkčního produktu

Zboží prosím zabalte pečlivě tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození během přepravy. Přečtěte si více informací o bezpečném zabalení produktu

Jak zboží správně zabalit?

Zboží zašlete na naší adresu

Pilulka Distribuce s.r.o.
Rosická 653
Praha 9 - Vinoř
190 17

Zboží prosím nezasílejte na dobírku.

Jak zboží správně zabalit při odeslání k nám?

1. Zvolte vhodný obal

Doporučujeme krabici, ve které Vám zásilka přišla od nás, pokud není krabice poškozená. Jestliže již krabici nemáte, zvolte vhodnou velikost a tloušťku krabice s ohledem na zasílaný produkt.

2. Zboží v krabici vhodně zabezpečte

Prázdný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem (například polystyren, bublinková fólie, noviny). Zboží výplňovým materiálem oddělte od okrajů krabice, a to ze všech stran včetně dna a vrchu krabice, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Vložte potřebné dokumenty a pečlivě uzavřete

Do balíčku vložte vyplněný formulář, který najdete výše na této stránce, a kopii daňového dokladu. Krabici pečlivě uzavřete a zalepte lepicí páskou.

Potřebujete poradit? Ozvěte se nám

 
222 703 000
8:00 – 18:00 v pracovní dny
 
dotazy@pilulka.cz
Odpovídáme nejčastěji
do druhého dne