Nejčastější dotazy zákazníků

Než nám zavoláte nebo napíšete, zkuste svou odpověď najít zde.

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky lze zjistit po přihlášení do svého Pilulka účtu, v sekci Objednávky https://www.pilulka.cz/muj-ucet.

Popřípadě lze kontaktovat naší zákaznickou péči, kde vám podrobný stav objednávky rádi sdělíme.

Je má objednávka uhrazená?

Pokud je objednávka uhrazena a údaje v objednávce jsou zadány správně, přijde vám potvrzující email o zaplacení objednávky.

V případě, že by objednávka uhrazena nebyla, bude se ve vašem účtu zobrazovat jako Nedokončená.

Objednávka se zobrazuje jako nedokončená, co to znamená?

K této objednávce zatím neevidujeme přijatou platbu a objednávka nebyla systémem stornována. Bez uhrazení ji bohužel není možné dále zpracovat. Pokud byla při objednání zvolena online platební metoda, je možné po kontaktování naší zákaznické péče změnit způsob platby na bankovní převod nebo dobírku s poplatkem 59 Kč. V případě jiného původně zvoleného způsobu platby je nutné objednávku vytvořit znovu.

Pokud však máte částku již strženou, kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem, abychom mohli situaci prověřit a zajistit doručení objednávky v co nejkratším termínu.

Jak a za jakých podmínek mohu uplatnit kredity?

Kredity lze uplatnit pouze po přihlášení do svého Pilulka účtu v prvním kroku košíku. Kredity není možné kombinovat s jinými slevovými kódy.Kredity dále není možné ze zákona uplatnit na dětskou stravu s označením 1 a ani za nákup této stravy kredity získat.

Kompletní informace o kreditech najdete na stránce Jak uplatnit kredity.

Kde najdu fakturu?

Fakturu vždy zasíláme v emailu s informací o předání zásilky do dopravy nebo ji lze stáhnout po přihlášení do svého Pilulka účtu přímo pod objednávkou.

Jestliže se vám faktura nezobrazuje nebo nelze stáhnout, neváhejte se obrátit na zákaznickou péči.

Poradíte mi s výběrem produktu?

Samozřejmě, neváhejte nás kontaktovat pomocí našeho formuláře nebo telefonicky na telefonním čísle +420 222 703 000. K dispozici máme také online chat.

Rádi bychom ovšem upozornili, že na našem e-shopu není možné objednávat léky na lékařský předpis a v případě dotazu na tento typ léků doporučujeme kontaktovat přímo vašeho lékaře, který léky předepsal nebo by mohl předepsat.

Mohu do uhrazené objednávky přidat další produkty?

Je nám líto, do uhrazené objednávky není možné přidat další produkt. Po domluvě s naší zákaznickou linkou může původní objednávku stornovat a vytvořit novou. Záleží ovšem na jejím stavu. Neváhejte se na nás obrátit +420 222 703 000.

Můj kód platí pouze pro web nebo aplikaci.

V takovém případě se držte podmínek slevového kódu. Sleva pro Aplikaci vám na webu uplatnit nepůjde.

Jak funguje kód na první nákup?

Slevový kód uplatníte pouze na váš první nákup v aplikaci nebo na webu (dle podmínek kódu). Pozor, sleva může být limitována minimální částkou vaší objednávky.

Jak funguje cashback?

Díky cashbacku můžete získat část peněz zpět na váš nákup. Je ovšem nutné dodržet veškerá pravidla a podmínky akce.

Jak fungují dárkové poukazy?

Dárkové poukazy jsou zaslány elektronicky a není možné je zaslat fyzicky. Na email, který zadáte do objednávky vám zašleme kód dárkového poukazu, který můžete uplatnit. Vždy je nutné uplatnit celý dárkový poukaz najednou a na jednu objednávku.

Jak fungují dárkové poukazy zakoupené přes benefitní společnosti?

Dárkové poukazy zakoupené přes benefitní společnosti lze uplatnit pouze na zboží, které lze zakoupit přes samotné benefitní společnosti.

Lze zakoupit zboží z kategorie Intimita i když mi není 18 let?

Bohužel ne. Zboží z kategorie Intimita lze zakoupit pouze osobám starším 18 let z legislativních důvodů.

Máte dopravu zdarma?

Dopravu zdarma získáte při nákupu na 1499 Kč. Pro expresní doručení je hranice pro dopravu zdarma nastavena na 1800 Kč. Zda získáváte dopravu zdarma zjistíte v 1. kroku košíku. Stejně tak kolik vám zbývá do získání dopravy zdarma.

Je stanovená minimální výše objednávky?

Ano, minimální výše objednávky je 499 Kč. Při nižší hodnotě objednávky není možné objednávku dokončit.

Jak funguje a kolik je sleva na dopravu?

Sleva na dopravu se vám automaticky odečte ve 2. kroku košíku při výběru doprav. Stačí pouze nakoupit za více než 1499 Kč.

Aktuální výběr doprav naleznete ve 2. kroku košíku nebo na stránce: https://www.pilulka.cz/moznosti-dopravy

Jaká je cena za dopravu?

Cena dopravy je účtována dle výběru dopravce. Na našich webových stránkách v sekci možnosti dopravy naleznete veškeré ceny za dopravce. Stejně tak zde naleznete informaci, jaké je potřeba dosáhnout hodnoty objednávky, abyste měli dopravu zdarma. https://www.pilulka.cz/doprava-a-platba

Jak se dozvím datum a čas doručení přes Pilulka Expres?

Datum a přesný čas doručení pomocí Pilulka Expres si vybíráte ve 2. kroku košíku. Přesný čas doručení vám přijde ještě pomocí SMS na začátku zvoleného časového slotu.

Ověřit si PSČ zda k vám Pilulka Expres doručuje si můžete zde: https://www.pilulka.cz/pilulka-expres

Co se stane když mne kurýr Pilulka Expres nezastihne?

Pokud vás kurýr Pilulka Expres nezastihne doma a nebude vám moci doručit zásilku, ozvěte se naší zákaznické podpoře a zkusíme dohromady najít nové datum doručení, případně jiné alternativní řešení doručení.

Jak změnit adresu nebo typ dopravy?

V tomto případě záleží, v jakém stavu je vaše objednávka nebo jakým dopravcem vám bude doručena. Neváhejte si možnost změny ověřit s kolegy ze zákaznické péče.

Doručujete do zahraničí?

Mrzí nás to, do zahraničí nedoručujeme. Jelikož nemáme sjednané zahraniční dopravce a v některých případech se v jiné zemi liší legislativa, není možné zařídit dopravu balíčku mimo Českou republiku.

Doručujete do AlzaBoxů?

Ano, do AlzaBoxů doručujeme přes PPL.

Platba mi byla odečtena 2x, co s tím?

Jestliže se vám bude platba za objednávku stržena 2x, neváhejte se na nás obrátit. Zašlete nám na email dotazy@pilulka.cz potvrzení o tom, že vám platba byla stržena z účtu vícekrát a my vám duplicitní platbu po prověření zašleme zpět na bankovní nebo i benefitní účet.

Moje objednávka je neuhrazená, ale platba mi byla odečtena.

Pokud byla objednávka uhrazena bankovním převodem, nejspíše došlo k uvedení chybného nebo naopak žádného variabilního symbolu a z tohoto důvodu se platba nespárovala s objednávkou automaticky.

Tyto platby však pravidelně kontrolujeme a bude k objednávce co nejdříve přiřazena.

Pokud byl zvolen jiný typ platby než bankovní převod, mohlo ovšem dojít k technické chybě a v tuto chvíli nás, prosím, kontaktujte na emailu dotazy@pilulka.cz s potvrzením o úhradě a číslem objednávky. Platbu samozřejmě obratem prověříme a dohledáme.

Proč si vaše společnost účtuje poplatek za benefitní programy?

Za platbu benefitní kartou je účtován manipulační poplatek 249 Kč. Při platbě benefitní kartou vám vrátíme 300 Kč zpět formou slevového kódu na další nákup. Kód obdržíte emailem po doručení objednávky.

V případě, že pro vás způsob platby prostřednictvím benefitních společností není vyhovující, můžete zvolit jinou platební metodu, na kterou se tento poplatek nevztahuje. Více informací o možných platbách naleznete zde: https://www.pilulka.cz/doprava-a-platba

Jaké všechny benefitní programy můžu uplatnit?

Na Pilulce můžete uplatnit velké množství Benefitních programů. Úplný seznam naleznete níže, nebo při výběru platby v košíku.

  • Benefit Plus a Múza Pay od Benefit Management, s.r.o.
  • Cafeterie Benefity Café od Edenred CZ s.r.o.
  • Benefity.cz od Pluxee Česká republika a.s.
  • UP Benefity od Up Česká republika s.r.o.
  • Pluxee od Pluxee Česká republika a.s.(dříve Sodexo)
Je platební brána Adyen bezpečná?

Ano. Platba probíhá pomocí certifikované platební brány Adyen. Společnosti Pilulka.cz nemá údaje o kartě uloženy, ani k nim nemá přístup.

Jak odebrat zapamatovanou platební kartu?

Přihlaste se do vašeho Pilulka účtu a odeberte zapamatovanou kartu v sekci Osobní údaje.

Jak platit Apple Pay a Google Pay?

Platební metodou Apple Pay lze platit na zařízeních Apple (v prohlížeči Safari nebo v naší mobilní aplikaci). Platební metodou Google Pay lze platit v naší mobilní aplikaci pro Android nebo pomocí prohlížeče Google Chrome.

Jak platit přes platební metodu Klarna?

Klarna umožňuje odložené platby a rozdělení platby do více splátek. Veškerý proces platby vyřešíte po přesměrování na jejich platební bránu.

Co vše mohu nakoupit za benefity?

Benefity poskytuje zaměstnavatel k naplnění relaxačních, lékařských a zdravotních potřeb zaměstnance. Lze hradit jen zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru, jelikož toto omezení vychází přímo ze znění zákona č. 586/1992 Sb. Zákon o daních z příjmu.

I u nás proto zboží z některých kategorií za benefity nemůžete zakoupit. Pokud chcete zakoupit i produkty, které spadají do tohoto omezení, doporučujeme vytvořit dvě objednávky – jednu část zaplatit z benefitního účtu a druhou objednávku zaplatíte například platební kartou.

Lze platit přes benefitní společnost Benefit Plus?

Ano. Naše společnost spolupracuje s benefitní společností provozující Benefit Plus a tudíž lze platit přes tuto platební metodu.

Mohu kombinovat různé typy plateb?

Mrzí nás to, platební metody nelze kombinovat. Prosím, vyberte si jenom jednu. Všechny možnosti plateb, ze kterých můžete vybírat, jsme vypsali tady: https://www.pilulka.cz/doprava-a-platba

Mohu přidat další produkty do zaplacené objednávky?

Do zaplacené objednávky není možné přidat další produkty. Pokud máte zájem je možné objednávku stornovat, vrátit platbu a budete si moc vytvořit novou.

Lze sloučit více objednávek do jedné?

Je nám líto, objednávky není technicky možné sloučit do jedné. V případě, že jste si zvolili doručení naším Pilulka Expresem, neváhejte nás kontaktovat a změníme čas doručení, aby vaše objednávky dorazily v jednom termínu.

V jakém stavu je má reklamace?

Stav reklamace lze zjistit po přihlášení do svého Pilulka účtu, v sekci objednávek https://www.pilulka.cz/muj-ucet. Pro bližší informace kontaktujte reklamační oddělení na reklamace@pilulka.cz

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Na odstoupení od smlouvy je zákonná lhůta 14 dní. Na vyřízení reklamace produktu v záruční lhůtě 30 dní.

Jak mám zadat reklamaci?

Pro urychlení vyřízení reklamace prosíme o vyplnění níže uvedeného online reklamačního formuláře, který je k dispozici na našich webových stránkách. https://www.pilulka.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

Po přijetí protokolu vás budou v nejbližším možném termínu kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení v případě, že bude potřeba něco doplnit, či se domluvit na termínu vyzvednutí.

Kam mohu reklamované zboží doručit a mohu osobně?

Po vyplnění reklamačního formuláře budete nasměrování, jak vrátit reklamované zboží.

Co vše musím k reklamaci dodat?

V případě on-line založené reklamace stačí jen označit zásilku číslem objednávky.

Přeji si vrátit nepoužitý produkt, u kterého je uvedeno, že vrácení z hygienických důvodů není možné.

Pokud produkt není vybalen, je možné jej po dohodě s reklamačním oddělením vrátit. Nesmí však být porušena pečeť na obale výrobku.

Je lepší rovnou zažádat o výměnu produktu při odstoupení od smlouvy nebo si na nový produkt vytvořit novou objednávku?

Obojí je možné, záleží na zákazníkovi, jakou možnost preferuje (nový produkt musí být ve stejné cenové hodnotě.)

Lze vrátit produkt který měl krátkou dobu expirace?

Ne, pokud byl v době nákupu produkt na eshopu označen oranžovým štítkem s upozorněním “Krátká expirace”, nelze u takového zboží odstoupit od smlouvy, jak je uvedeno i na detailu produktu.

Co znamená u produktu štítek rozbaleno, zánovní, poškozený obal, použité?

Jedná se o zboží z naší kategorie Pilulka bazar, kde najdete produkty s poškozeným obalem, k němuž došlo při přepravní manipulaci, a produkty, které jsou zánovní či opravené. Dané produkty nabízíme se slevou, jsou plně funkční a vztahuje se na ně standardní záruka.

Lze vrátit produkty z kategorie Intimita?

Z hygienických důvodů zboží nelze vrátit, a to ani ve lhůtě 14 dnů od zakoupení. Toto platí i pro další produkty, které mají toto označení na svém produktovém detailu.