Dotaz z 16. 9. 2024
Reklamace
Dobrý den 13.10. Jsem u Vás zakoupila MoMi houpatko č.Faktury - FZ23440458, po připojení kabelem z ničeho nic přestalo fungovat.Prosím jak tuto situaci řešit, je stále houpatko v záruce? Děkuji Klinderová Kateřina

Na dotaz odpovídá:
Andrea Veselá
Zákaznická
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Moc nás to mrzí, prosíme o vyplnění reklamačního formuláře zde https://www.pilulka.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi a o následné zaslání k nám na sklad. Jakmile produkt přijde, kolegové z reklamačního oddělení vás budou informovat o dalším postupu.
Děkujeme.
Andrea
Oddělení péče o zákazníky
Užitečné?
Podobné dotazy
Nejnovější dotazy
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.
