- Kosmetika
- Parfémy
- Pánské vůně
- Pánské parfémované vody
Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produkty
Cena
Akce a slevy
Sleva pro Pilulka PRO (4) Sleva (2)
Hodnocení
Značky
Lattafa (4)
Druh vůně1
Aromatická (2) Citrusová (1) Dřevitá (5) Intenzivní (4) Kořenitá (1) Orientální (7) Sladká (1) Vanilková (2)
Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produkty - recenze a zkušenosti zákazníků
Zajímá vás, jaké zkušenosti mají s produkty Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produkty ostatní zákazníci? Mrkněte na jejich recenze. Ať nekupujete zajíce v pytli.
Produkty kategorie Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produkty lidé hodnotí na 82 %

Recenze produktu: Bentley for Men Intense Parfémovaná voda pro muže 100 ml
5 / 1x
Práva vůně pro muže

Recenze produktu: Versace Parfémovaná voda pro muže Eros Flame 30 ml
5 / 5x
krásná vůně , i po praní vůně vydrží , vůně na léto , budu znovu objednávat pro syna

Recenze produktu: Tom Tailor Adventurous for him EdT 30 ml
5 / 1x
Příjemná vůně.spokojenost

Recenze produktu: Lattafa Asad Bourbon Pánská parfémová voda 100 ml
4.5 / 2x
Kvalitní zpracování vůně decentní dlouho vydrží.

Recenze produktu: Tom Ford Noir Extreme, parfémovaná voda pro muže 100 ml
4 / 1x
Krásná a originální vůně, po cca 4 hodinách nejde vůbec cítit. Za ty peníze jsou lepší možnosti.

Recenze produktu: Lattafa Khamrah unisex parfémová voda 100 ml
3.7 / 3x
Perfektní, doporučuji.
Zobrazit diskuze v kategorii Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produktyZobrazit recenze v kategorii Pánské parfémované vody, Eau de Parfum (EDP) - Intenzivní - nejlevnější produkty
Podívejte se na produkty z kategorie Pánské parfémované vody seřazené od těch nejlépe hodnocených. Podívejte se na produkty z kategorie Pánské parfémované vody seřazené od těch nejlevnějších. Podívejte se na produkty z kategorie Pánské parfémované vody seřazené od těch nejprodávanějších.




