Vrácení zboží

Andrea Veselá
Dobrý den, Milane,
Je nám líto, že je nutné produkt reklamovat nebo nesplnil vaše očekávání.
Pro urychlení vyřízení reklamace prosíme o vyplnění online reklamačního formuláře, který je uvedený na našich webových stránkách.
Nemusíte hledat, jen klikněte zde: https://www.pilulka.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi
Po přijetí protokolu vás budou v nejbližším možném termínu kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení. V případě, že bude potřeba něco doplnit, či se domluvit na termínu vyzvednutí, ozveme se.
Omlouváme se za komplikace a pokud máte ještě něco na srdci, ven s tím. Jsme tu pro vás :)
Andrea
Oddělení péče o zákazníky
Podobné dotazy
Nejnovější dotazy
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.
