
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
příčinou potíží může být zánět močových cest, případně i gynekologický problém. Vysazení antikoncepce dle mého samo o sobě nevysvětluje bolest při močení, která je více typická pro zánět.
Bude vhodné vyšetření u lékaře, zejm. pokud příznaky trvají, případně se i zhoršují.
Doplňkově je možné vyzkoušet např. NatureVia UroPerfect Manóza Rapid 30 sáčků nebo Uroval Manosa AKUT 10 tablet.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Podobné dotazy
Bolest trisla
Močové cestyZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý den,měla jsem před měsícem zánět močových cest a antibiotika .teď mě poboliva v právo tříslo a sem tam i u stydké kosti,co to může být?Ultrazvuk močového měchýře,ledvin dopadl v pořádku.Furt jim blokurima.dekuji
zobrazit odpověďNedostala jsem menstruaci
AntikoncepceDoplňky stravyInfekceIntimní problémyLékyMenstruaceMočové cestyNemoci a příznakyZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý večer, v úterý jsem měla dostat menstruaci (dostávám ji často v tento den), ale stále jsem ji nedostala. Těhotenský test jsem si dělala ve čtvrtek a vyšel mi negativní. Příznaky těhotenství kromě vynechání menstruace, lehké únavy a častějšího chození na wc nemám. Je mi 23 let a antikoncepci užívám už od puberty (nejprve Gentilion, nyní Omisson). Zítra mám v plánu si udělat další test a pokud mi vyjde opět negativní, nevím, jestli si mám vzít 1. prášek z antikoncepce (v neděli ho vždy pravidelně užívám). Mám si ho vzít nebo ne? A mam popřípadě navštívit gynekologa?
Děkuji
Chlamydie ???
ImunitaIntimní hygienaIntimní problémyMočové cestyNemoci a příznakyVaginální infekceZdraví a prevenceŽenské zdravíALT (Alaninaminotransferáza)
HBsAg
Anti HCV IgG
AST (Aspartátaminotransferáza)
Syfilis RPR
Syfilis TPHA
Anti HIV 1/2, p24 HIV antigen
Anti HBs
Chlamydia trachomatis IgM
HSV 1/2 IgG
HSV 1/2 IgM
Chlamydia trachomatis IgA
Chlamydia trachomatis IgG
Myslíte že by tady z tehle testu mohli v nějaké velke pravděpodobnosti ty chlamydie zjistit děkuji moc hezký večer .
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

