Zeptejte se lékárníka
Antikoncepce
AntikoncepceDobrý večer chtěla bych se zeptat zda je normální kdyz skoro po měsíce užívání antikoncepce Olivia dostanu menstruaci a mam silné bolesti pod bříškem a krvácím 6 dni se střídavou intenzitou ze je při návštěvě toalety jednou silnější a pak zase slabší ale celých 6dni to doprovází silné bolesti podbřišku a bolesti nohou děkuji.
zobrazit odpověďco značí PH moči 3
Močové cestyZdraví a prevenceCo znamená PH moči 3? Může mít problém, když mě při močení pálí ke konci vymočení, hodně e snažím pít bylinkové uroloické čaje a dělá mii dobře teplo. Mám jít k lékaři, nebo to přejde samo. Na záněty moč. cest anii moč, měchýře netrpím, celé to trvá cca 3dny, chvílii lepší, pak se to zae zhorší.
zobrazit odpověďMenstruace
AntikoncepceMenstruaceDobrý den, mám dotaz. Dostala jsem normálně menstruaci, pak jsem v pondělí načala další platíčko antikoncepce a byla jsem roky zvyklá, že ve středu jsem došpinila. Je sobota a já stále špiním s občasnými kousky sražené krve. Nevím co se děje. Děkuji za odpověď.
zobrazit odpověďNespavost poTritticu
Doplňky stravyDuševní zdravíLékyMám předepsané Trittico na nespavost a úzkosti. Beru Trittico 150 už přes rok. Nejdřív třetinu, pak dvě třetiny před spaním. Jednu dobu jsem se opět vrátil na jednu třetinu bez nějakých větších problémů. V poslední době jsem musel řešit některé stresové situace a spal jsem špatně. Navýšil jsem tedy večerní dávku na 150 mg. Asi pět dnů jsem spal skvěle a dlouho, úzkosti zcela zmizely. Pak se nespavost vrátila. Dva dny jsem teď spal jen 2 až 2,5 hodiny. Mám ještě navýšit dávku? Nebo takovéto krátkodobé zhoršení nic neznamená?
zobrazit odpověďVysazování Lexaurinu
Duševní zdravíLékyMagnesiumDobrý den, chtěl bych se vás zeptat, již 6 týdnů užívám lék Escitalopram 10mg , a začal jsem po dohodě s lékařem vysazovat Lexaurin který byl jako podpora v nejhorší době. Užíval jsem 1,5 MG ráno a 1,5 MG večer, poté jsem snížil večerní dávku na 0, 75mg, a teď s odstupem zhruba třech týdnů i ranní dávku na 0,75 mg. Po posledním snížení ranní dávky se u mě začaly objevovat tíha na hrudi nervozita a bolest zad, je to normální u vysazování? Myslel jsem že po šesti týdnech již bude plně fungovat escitalopram. Nebo jsou tyhle změny stavu při snižování lexaurinu normální? Moc děkuji za odpověď
zobrazit odpověďvyzvednutí léku v lékárně - nepojištěnec v ČR
LékyDobrý den, mám předepsaný Zolpidem 10mg, jsem pojištěna ve Švýcarsku a chtěla bych trávit 2 měsíce prázdnin v Čechách, co musím udělat, abych si mohla v lékárně vyzvednout předepsaný lék? Stačí mít recept v e-mailu ? (E-recepty se v CH nepoužívají). Jaká je možnost obdržet v lékárně tento lék? Děkuji za odpověď.
zobrazit odpověď