Derin - neschopnost se smát
Duševní zdravíPředem Vám moc děkuji za odpověď.

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
Derin sice může na začátku užívání způsobit silný útlum a emoční oploštělost, ale svou roli může hrát i vysazení Trittica.
Důležité je co kontaktovat lékaře a popsat jí tento stav. Dávkování není vhodné samovolně měnit, ale dle mého je na místě úprava léčby lékařem.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Doporučené kategorie
Podobné dotazy
neurol
Duševní zdravíDobrý den .
Beru 14 dní neurol k vůli nespavsti . Musím ještě dodat , že jsem měl už 3 x panické ataky .Tu poslední pred 14 dny Nechci to nechat dojít tak daleko aby se mi vytvořila závislost . Léčím se s depresemi a beru Citalec a na noc Ketilept . Doktorka mi řekla abych to pomalu vysazoval . Myslím tím Neurol . Náš doktor u nás dnes neordinuje . Děkuji
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.



