Zpět do poradny
Dotaz z 16. 4. 2026
Dobrý den užívám Fosavance na osteoporozu,půl roku a po tu dobu se mi zhoršují zavrate a bolesti hlavy ,myslím, že je to po něm,mám ho uzivat dále,nebo vysadit před lpred lety jsem.mela jiný lek na osteoporozua po něm jsem měla horečku zimnici,tak jsem užívala Fosavace a to jsem zavrate neměla ale nyní když tonuzivsm zavrate mám děkuji za idpoved
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

uvedené potíže je třeba řešit s lékařem, který může lék změnit nebo vysadit.

Tedy ideálně ho co nejdřív ho kontaktovat.

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy