jak zhubnout , jak mít štíhlou linii

Jak zhubnout?

Už jste zkusili mnoho diet a žádné nezafungovaly tak, jak měly? Zkuste naše přípravky na hubnutí. Tyto přípravky jsou navržené tak, aby vám pomohly zrychlit metabolismus a tím usnadnit hubnutí. Po jejich užívání se vám zformuje postava, o které se vám dosud jen snilo a po některých přípravcích získáte i přirozenou imunitu. Také skvěle působí na vyčerpání a únavu.

Naše populace neustále tloustne. Sedavý životní styl, hormonální změny či stres v životě mohou s vaší postavou i psychikou pořádně zamávat. Připravili jsme pro vás pár rad a tipů, jak být ve formě po celý rok!

jak zhubnout , strava při hubnutí , co jíst když chci zhubnout

Koktejly na hubnutí

Nutričně vyvážené koktejly jsou náhražkou běžné denní stravy bohaté na proteiny a vlákninu. K dostání jsou ve formě hotových koktejlů, nebo prášku, ze kterého snadno a rychle připravíte energeticky bohatý nápoj, smoothie nebo jím můžete dochutit třeba svou ranní porci müsli.

hubnutí , doplňky stravy na hubnutí pro ženy

Spalovače tuků pro ženy

cvičení , jak cvičit abych zhubla , spalovače tuků

Objevte rychlejší cestu k odbourávání tuků. Spalovače fungují. Nejsou však zázračným prostředkem k hubnutí, pouze tento proces urychlují a podporují. Důležitý je balanc mezi vyváženou stravou a pravidelným pohybem. Bez vůle a vašeho přičinění se ani se spalovači tuků vysněné postavy nedočkáte.

hubnutí , tablety na hubnutí

Tablety a kapsle na hubnutí

Jsou v podstatě spalovače tuků. Principem fungování je zrychlení metabolismu, přispívají k normálnímu trávení a ovlivňují chuť k jídlu. Zpravidla se jedná o přípravky na přírodní bázi s aktivními složkami jako L-karnitin, vitamín C, C.L.A, výtažky z chilli papriček a další. Většina volně prodejných produktů na hubnutí funguje na principu, že omezují chuť k jídlu, urychlují spalování (metabolismus) a regulují trávení tuků a sacharidů. Nastartováním metabolismu také čistí organismus od toxických látek. Obsahují účinné látky jako kofein, L-karnitin, vlákninu.

hubnutí , čaj na hubnutí

Čaje na hubnutí

čaj

Při dietách nezapomínejte na pitný režim. Čaje na hubnutí, stejně jako spalovače tuků, podporují trávení, tlumí chuť k jídlu a snižují hodnoty tuku v krvi. Důležité je tyto čaje pít bez slazení cukrem, nejlépe i bez medu. Jedním z nejlepších a nejčastěji užívaným čajem na hubnutí je zelený čaj.

proteiny na hubnutí

Proteiny na hubnutí

Hlavním úkolem proteinů je nárůst a regenerace svalové hmoty. Proteiny na hubnutí jsou bohaté na bílkoviny a naopak obsahují nízký podíl sacharidů.

cviky na hubnutí
cviky na hubnutí ,  jak zhubnout

Jak zhubnout břicho

Břicho patří k nejvíce problémovým partiím co se hubnutí i posilování týče. Jedním z nejúčinnějších cviků na posílení břicha je “prkno” neboli plank, při kterém posílíte celé tělo a hluboké břišní svaly. U žen se oblíbenou cvičební pomůckou na tvarování křivek stala obruč, kdy zatínáte veškeré břišní svaly. Co se stravování týká, jezte pravidelně, nezapomínejte na vlákninu, dodržujte pitný režim a hlavně nehladovte.

hubnutí , jak zhubnout břicho , typy na hubnutí břicha , jak zpevnit břicho , břišní svaly
hubnutí , jak zhubnout stehna posilování stehen , cviky na stehna , jízda na kole , brusle , dřepy , cviky na zadek

Jak zhubnout stehna

Společně s hýžděmi a bříškem patří stehna k nejproblema­tičtějším partiím a často spolu při posilování souvisí. Zaměřte se při své změně životního stylu na více pohybu, choďte častěji pěšky, jezděte na kole, na bruslích a zakomponujte do svého denního života dřepy, které můžete provádět doma kdykoliv a účinně jimi posílíte nejen stehna, ale i zadeček. Vyškrtněte ze svého jídelníčku rychlé cukry, které tělo nestíhá dostatečně rychle spalovat a ty se pak ukládají do tukové tkáně.

Jak zhubnout zadek

Bříško, stehna a hýždě jsou místa, kde se nejvíce ukládá tuk a nejobtížněji se tyto partie formují. Důležitá je strava a sportovní aktivita, protože aktivací svalů dochází ke zrychlování metabolismu a efektivnějšímu spalování tuků. V oblasti stravování se zaměřte na konzumování více ovoce i zeleniny, lehce stravitelné maso, ryby a komplexní sacharidy. Cvičení je důležitým nosníkem. Chcete-li nejen shodit přebytečná kila, ale také formovat tvary, vsaďte na ověřené cviky: dřepy, bruslení, rychlá chůze a silové dřepy se zátěží.

hubnutí , cviky na zadek , silové dřepy
krém na hubnutí

Štíhlá a pevná postava je snem každé ženy. Kombinaci cvičení a zdravé životosprávy doplňují zeštíhlující přípravky, které pomáhají odbourávat podkožní tuk a tím přispívají k tvarování dokonalé siluety. Zeštíhlující séra, emulze a gely vedle odbourávání ložisek s přebytečným podkožním tukem odstraňují také toxické látky. Pokožka je po zeštíhlující kúře pevná, jemná a bez nežádoucích projevů celulitidy.

jak zhubnout po porodu

Hubnutí po porodu

Během těhotenství a po porodu prochází vaše tělo velkými změnami. Nabrat můžete až 20 kg a jak shodit přebytečná kila po porodu, která vám zůstala a získat tak zpět štíhlou siluetu? Především se vyvarujte drastickým dietám a hladovění. Nezapomeňte, že vaše nynější strava ovlivňuje i zdraví vašeho miminka. Začněte pomalu, ale nevzdávejte to. Upravte svůj jídelníček, jezte hodně ovoce a zeleniny a věnujte dostatek času jak odpočinku, tak zdravému pohybu třeba procházce s kočárkem.

Odpočinek

Časté vstávání k nočnímu kojení je náročné jak pro metabolismus, tak na psychiku, když jste pak přes den unavená, často máte chuť sáhnout po rychlých cukrech v podobě sladkostí.

noční kojení , metabolismus , cukr , sladkosti , únava
energie , vitaminy , minerály , živiny

Strava

Upravte svůj jídelníček, jezte pravidelně co 2 – 3 hodiny, abyste měla dostatek energie na kojení a tvorbu mléka, dbejte na vyváženou stravu bohatou na vitamíny, minerály a živiny.

Pohyb

I s miminkem si při troše vůle najdete čas na sportovní aktivity a dostatek pohybu. Bez toho vám shazování přebytečných kil nepůjde. Využijte proto čas, kdy miminko spinká a cvičte alespoň doma (později si najdete čas třeba i zajít do fitka), vyrazte si na pořádné procházky s kočárkem a za hezkého počasí můžete spojit příjemné s užitečným a vyrazit na inline-bruslení s miminkem v kočárku.

pohyb , sport