Omega 3 - novinky

Jako Omega 3 se označují polynenasycené mastné kyseliny. Jsou to látky, které si lidské tělo nedokáže samo vytvořit a musí je přijímat v potravě. Říká se jim také esenciální mastné kyseliny. Do této skupiny patří DHA (kyselina dokosahexaenová) a EPA (kyselina eikosapentaenová)

Hlavním zdrojem Omega 3 je rybí tuk (tučnější mořské ryby jako je losos, makrela, sardinky..). Najdeme je však i v rostl…

Jako Omega 3 se označují polynenasycené mastné kyseliny. Jsou to látky, které si lidské tělo nedokáže samo vytvořit a musí je přijímat v potravě. Říká se jim také esenciální mastné kyseliny. Do této skupiny patří DHA (kyselina dokosahexaenová) a EPA (kyselina eikosapentaenová)

Hlavním zdrojem Omega 3 je rybí tuk (tučnější mořské ryby jako je losos, makrela, sardinky..). Najdeme je však i v rostlinné stravě - lněné semínko, lněný olej, konopné semínko a konopný olej, chia semínka. V naší nabídce si tedy najde produkt i vegetarián a vegan.

DHA a EPA mají dle Nařízení komise (EU) č.432/2012 schválená tato zdravotní tvrzení :

  • DHA přispívá k udržení normálního stavu zraku
  • DHA přispívá k normální činnosti mozku
  • DHA a EPA přispívají k normální činnosti srdce

Příznivého účinku se dosáhne při přívodu 250mg  EPA a DHA denně

  • DHA a EPA přispívají k udržení normálního krevního tlaku
  • DHA a EPA přispívají k udržení normální hladiny triglyceridů v krvi

Těchto příznivých účinků se dosáhne při přívodu 2-3g  EPA a DHA denně

Rybí tuk je kromě DHA a EPA také významným zdrojem vitamínu A a vitamínu D.

 

Zobrazit celý popis

Nenašli jste, co jste hledali?

Pošlete nám tip na produkt a my ho zkusíme zařadit do nabídky.

Doporučit produkt
Doporučit produkt

Potřebujete poradit?

Napište nám a rádi vám pomůžeme s výběrem a vyhledáváním vhodného produktu.

Zeptejte se nás
Zeptejte se nás