užívání CBD konopného oleje
Duševní zdraví
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
CBD olej není vhodné bez konzultace s lékařem užívat. Důvodem je především léčba lékem Eliquis - CBD může ovlivňovat odbourávání některých léků a teoreticky zvyšovat hladinu Eliquisu v krvi, čímž by se mohlo zvýšit riziko krvácení.
Rovněž může mít i jiné nežádoucí účinky, které v kombinaci s léky na tlak nemusí být úplně bez rizika.
Je třeba řádně řešit poruchu nálady (nelze tvrdit, že CBD by ji spolehlivě zaléčil). V první řadě proberte s lékařem vaše potíže a zeptejte se lékaře, zda nemůže s náladou souvist lék Egilok (metoprolol). U některých pacientů může způsobovat únavu, snížení energie nebo zhoršení nálady, zejména na začátku léčby nebo při vyšších dávkách.
Doplňkově je možné zařadit vitamin D (pokud ho již neužíváte v jiném přípravku), zlepšit spánek (pokud je narušený) a pokud by potíže neustupovaly, tak je možné s lékařem probrat řádnou léčbu (např. antidepresiva).
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Podobné dotazy
neurol
Duševní zdravíDobrý den .
Beru 14 dní neurol k vůli nespavsti . Musím ještě dodat , že jsem měl už 3 x panické ataky .Tu poslední pred 14 dny Nechci to nechat dojít tak daleko aby se mi vytvořila závislost . Léčím se s depresemi a beru Citalec a na noc Ketilept . Doktorka mi řekla abych to pomalu vysazoval . Myslím tím Neurol . Náš doktor u nás dnes neordinuje . Děkuji
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.


