Již delší dobu řeším prujmovou stolici. O bjevil se i hlen ve stolici. Včera mi lékař poslal Normix s tim, že neví jestli mi pomůže. Dnes myslim, že mne bolelo břicho ještě víc. Při treti stolici opět dost hlenu. Může to způsobit tento lék? Jsem z toho i psychicky spatna. Bere k tomu Biopron.

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
samotný hlen ve stolici spíš ukazuje na podráždění nebo zánět sliznice (může tomu sice tak být při infekčním onemocnění, stejně tak ale např. dráždivý tračník, někdy i zánětlivé onemocnění střev). Bude třeba nahlásit zhoršení lékaři a ještě dovyšetřit.
S pozdravem
Pavel Horký
Podobné dotazy
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.


