Zpět do poradny
Dotaz z 22. 1. 2026

Užívání tebokan 120 mg

Nemoci a příznaky
Dobrý den, 2 měsíce užívám tebokan. Mám časté bolesti hlavy, tak občas paralen. Teď už podruhé se mi stalo, že jsem měla silné bolesti hlavy a závratě. Což před tím závratě nikdy.Je možné, že to je vedlejší účinek tebokanu?Dekuji za odpověď
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

pokud se potíže objevily až po nasazení Tebokanu, je rozumné ho vysadit. Je možné, že potíže souvisely s jeho užíváním, ale není to příliš časté a dle mého je třeba teď u lékaře podstoupit alespoň základní vyšetření. 

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy