Zpět do poradny
Dotaz z 22. 6. 2026
můžu si brát k euthyroxu ještě další jod?
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

nadměrný příjem jódu může funkci štítné žlázy změnit, většinou zhoršit.

Běžný jód z pestré stravy většinou stačí. Doplněk má smysl hlavně při prokázaném nedostatku nebo ve specifických situacích, například v těhotenství.

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Dotaz z 10. 9. 2026

Co je možné používat pro zmírnění příznaků menopauzy při užívání Bisoprololu

Doplňky stravyZdraví a prevence

Dobrý den,
užívám asi 3 roky Bisoprol 5 mg. Tu samou dobu jsem již v přechodu a celou dobu jsem užívala přírodní preparáty. Zkoušela jsem jich více, protože vždy po cca 3 měsících přestaly účinkovat. Naposledy jsem užívala Bellasin. Nějakou dobu se potýkám s otoky jedné nohy - levé ( kdy otok je od stehna a pak jde přes koleno - cevní ani ortopedické vyšetření nic neprokázalo), pak mi kamarádka, která je zdravotní sestra řekla, že by mi teoreticky potíže mohly dělat i špatně zkombinovalé preparáty byť i přírodní s léky na tlak. Prosím, co byste mi tedy doporučili jako pomoc pro návaly, nespavost atd. při zmíněném léčbě vysokého krevního tlaku. Po této informaci jsem Bellasin přestala užívat, ale opět trpím hroznými návaly horka atd. Dosud mě na nic neupozornila ani lékařka, přesto, že s ní dlouhodobě řeším a ani nikdy nic nezmínili v lékárně. Děkuji moc za radu.

zobrazit odpověď

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy