Zeptejte se lékárníka
Nezvládám rehabilitaci po operaci kolene
Nemoci a příznaky9.6.jsem prodělala operaci TEP levého kolene.Anestezie epidurál,po které mi bylo ještě druhý den strašně špatně,zvracela jsem.A úplně mi přestalo chutnat jíst a cítila jsem se slabá.Bohužel to pokračovalo i po převozu do rehabilitačního zařízení 16.6.Po týdnu rehabilitace se můj zdravotní stav začal zhoršovat,k nechutenství se přidala nevolnost a pocit neustále plného žaludku.Cítila jsem se den ode dne hůře,po převozu do nemocnice jsem téměř zkolabovala.Tam mi na urgentu zjistili infarkt,prodělala jsem katetrizaci,kde se to nepotvrdilo.Všechna další vyšetření byla v pořádku.Chuť k jídlu pořád nemám a pocit plného žaludku přetrvává.Cítím se slabá a nestabilní,chodím hůř než týden po operaci.Jsem v nemocnici,ale zítra mě mají převézt zpátky na rehabilitaci.Bojím se,že to nebudu zvládat,vůbec nevím,co se se mnou stalo,od operace jsem celkově někdo úplně jiný.Začínám se bát,co bude dál.Děkuji!
zobrazit odpověďBolest a paleni nutkání na močení
AntibiotikaMočové cestyZdraví a prevenceDobrý den 8 dní beru atb furolin po 24 hodinách jednu tabletu mám je na.mesic. dělala sem si crp test domácí tam mi ukázalo slabší bakteriální infekci. Úterý sem si nechala dělat kultivaci moci a sedimentaci negativn musela jsem si to platit sama.í asi to ovlivnili atb. Je to už nesnesitelný. Urolog mi neudělal hned tu kultivaci. Mám ještě počkat 3 týdny a pak to řešit u doktorky ke švy obvodní. Kdyz se to nezlepší děkuji za odpověď
zobrazit odpověďzaléhání v uších
Oči a ušiDobrý den,
v listopadu 2025 mě praskl v nemocnici bubínek. Léčili mě v nemocnici v Hořovicích. Byla jsem dvakrát na kontrole , které byly prý v pořádku. Od té doby mi poměrně často zaléhá v uších. Mohlo by to být od krční páteře, mám s ní dost velké problémy. Jak mám postupovat, je to nepříjemné. Ani v dětství jsem netrpěla na záněty středního ucha. Až teď ve stáří, ročník 1946, mi to dělá problémy.
Děkuji za odpověď.
Mám bouli
Vztahy a sexZdraví a prevenceDobrý den mám nějakou bolí v pochvě. Je to strašné bolestivé hlavně při styku mám pocit ,že jsem zevnitř otekla. Používám vibrator a nemůžu se tam ani dostat.Taky i gynekologické vyšetření je bolestivé. Paní dr tvrdí, že je vše v pořádku
zobrazit odpověďNespavost Triticco AC75
Duševní zdravíLékyMagnesiumNa akutní nespavost mi byl předepsán Triticco AC 75m beru teď 1 tabletu, ale ani nižší dávky ani tato nefungují, spím max 3 hodiny a pak už to nejde někdy ještě na hodinu usnu.Beru s navyšováním přes 3 týdny. Navíc Navíc mám sucho v ústech, jsem dopoledne malátná, slabá. Přivítala jsem to nevyspání, ale odpoledne ze mě vše spadne, jsem unavená, ale ne jako dopoledne. Dr. mi řekla, že "už neví, co se mnou"
Děkuji za laskavé posouzení.
Kombinace léků
Lékové interakceLékyDobrý den,
chtěla bych se zeptat na kombinaci léků Mounjaro 2,5 mg a Helicid 20 mg. Helicid mi byl předepsán po diagnostikování vředu na jícnu.
Může být užívání těchto dvou léků současně problém, nebo je jejich kombinace bezpečná?
Děkuji Vám za odpověď.
