Jak bojovat s únavou

S nástupem jara se cítíme víc unavení, především kvůli nedostatku světla, což má za následek pokles hormonu melatoninu v těle. Patříte k zimním spáčům a nejraději byste přečkali sezónu v posteli? Dali jsme dohromady pár rad a tipů, jak nabrat energii a zvládnout nástup jara bez stresu a únavy.
List
Spánek
Klíčovým faktorem ke zdravému životnímu stylu i psychické pohodě je kvalitní spánek. Dostatečné dlouhý spánek pomáhá k regeneraci mozku a ovlivňuje naše fungování během celého dne.
List
Hořčík

Nezapomínejte na hořčík

Hořčík (magnesium) je důležitým prvkem až pro 300 procesů v lidském těle a pro náš život je nepostradatelný. Častokrát trpíme jeho nedostatkem, i když je poměrně snadno dostupný. A jak může hořčík ovlivnit náš spánek? Tento prvek aktivuje parasympatický nervový systém, který pracuje nejvíce ve spánku, takže jsme díky němu schopni lépe relaxovat a odpočívat.

List
Voda

Dodržujte pitný režim

Pitný režim je zásadním pravidlem každého detoxu. Odborníci doporučují vypít alespoň 2,5 – 3 litry tekutin za den. Vyhněte se slazeným nápojům a alkoholu, který do očistného procesu nezapadá. Dostatečné množství tekutin pomáhá vyplavovat toxiny z těla a také se vyhnete nepříjemným bolestem hlavy, kterými je detox často doprovázen.

Zelený koktejl

Matcha tea

  • Umí až o 40 % zrychlit spalování
  • Dodá až 6 hodin energie
  • Podporuje soustředění a dobrou náladu
  • 10× silnější než běžný zelený čaj
Matcha tea

Lehkost povznáší

Než začnete s očistou organismu, je dobré odlehčit trávicímu traktu a připravit ho na ozdravnou proceduru. Zhruba dva dny před začátkem detoxu vyškrtněte ze svého jídelníčku těžko stravitelné potraviny: maso a uzeniny, tučná jídla, slané i sladké. Uvidíte, co už tento malý krok s vaším zažíváním udělá. Odlehčená životospráva prospívá nejen tělu, ale pozitivně se podepíše i na psychické kondici.

Nutricomp

List
Superpotraviny
List
ginko
List