Bolestivé rameno při fyzickém zatížení a vystřelující bolest až do lokte - vhodná mast?
Klouby
Mgr. Martina Macfeldová
Dobrý den,
pokud trpíte bolestí ramene, je důležité konzultovat stav s lékařem nebo ortopedem, který může provést fyzikální vyšetření, určí příčinu bolesti a navrhne vhodnou léčbu. Tato léčba může zahrnovat léky proti bolesti, fyzioterapii, rehabilitaci, a v některých případech, chirurgický zákrok.
Opakované pohyby ramene, zejména při činnostech, jako je házení míče nebo opakované zvedání těžkých předmětů, mohou vést k přetížení svalů a šlach v oblasti ramene a způsobit bolest.
Doporučím mast s ibuprofenem jako Ibalgin krém, Dolgit krém nebo s diclofenakem- Voltaren forte , Olfen gel, s nimesulidem- Aulin gel nebo na bázi bylinek s kostivalem Traumaplant mast nebo prohřívací gely.
S přáním zlepšení stavu Martina Macfeldová
Podobné dotazy
Xarelto a kloubní výživa
KloubyDobrý den, na bolest kloubů mi ortoped doporučil Inovo5 , které jsem užívala a bolesti ustoupily. Nyní bych potřebovala kůru zopakovat,ale byla mi zjištěna fibrilace sini a asi rok užívám xarelto 20mg. Dočetla jsem se ale,že Inovo5 není vhodné při užívání léků na ředění krve. Nemohu ho tedy brát? Případně jaký doplněk na bolest kloubu mohu uzivat? Děkuji a zdravím.
zobrazit odpověďTEP kolene
BolestKloubyLékyDobrý den, jsem po TEP kolene ,která byla v 12/2023,koleno skoro nebolí, určitě je to lepší, ale po delším sezení, ať v práci nebo cestou do práce, z práce mi dělá problémy se rozejít, mám ho ztuhlé. Po operaci jsem byla na intenzivní 14 denní rehabilitaci-akutní a navazující následné. Byla jsem i v lázních, kde se mi povedlo koleno rozhýbat na 95° ,což je málo. Do schodů to jde, ale ze schodů se bojím chodit a tak chodím většinou po jednom ,když jsou schody vyšší. Nyní se stále snažím alespoň večer masírovat, ale bez nějakého efektu. Rehabilitace jsem měla i po lázních ještě půl roku. Na kole to neprotočím úplně , jen když mám propnutou špičku a sedlo hodně nahoře, tzn. že na normálním kole bych to nezvládla.
Děkuji za radu.
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.



