
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
pokud jste oddálila menstruaci hormonálně (například kontinuálním užíváním antikoncepce nebo Norethisteronu), je hnědý výtok poměrně častý a obvykle nejde o nic vážného.
Tělo reaguje na změnu hladin hormonů a přesně jak píšete, přizpůsobuje se hormonální změně a může docházet k drobnému odlučování děložní sliznice.
Několik dní špinění je běžné a není důvod k obavám. Pokud by ale výtok byl silné intenzity a trval déle jak týden, zapáchal a byl spojen s bolestí a horečkou, kontaktujte lékaře.
Za normálních okolností se cyklus do měsíce nebo dvou srovná sám. Vyzkoušet můžete popíjet bylinné ženské čaje nebo kontryhel.
S pozdravem Pavel Horký.
Podobné dotazy
Nedostala jsem menstruaci
AntikoncepceIntimní problémyMenstruaceZdraví a prevenceŽenské zdravídobry den, v patek jsem dobrala plato a ted mam mit menstruaci a nedostavila se mam jit k doktorovi nebl to zatim nechat, boli me podbřišek a kříž tak jak při každé menstruaci, je ale pravda ze poslední dobou mam více stresu a více fyzické zátěži muze to byt tim
zobrazit odpověďYollie antikocepce
AntikoncepceIntimní problémyLékyMenstruaceZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý den,
začala jsem užívat moji první antikoncepci YOLLIE v první den menstruace. Nyní ji už užívám 14. den a stále jsem nepřestala menstruovat. Poslední 3 dny to vypadá, že už menstruace skončí, ale pak zase třeba za 3-4 hodiny začnu slabě krvácet. Je to běžné při nasazení prvního balení antikoncepce nebo by bylo lepší po dohodě s lékařem zvolit jinou antikoncepci? Před nasazením antikoncepce mi trvala menstruace 7 dní.
Předem děkuji za odpověď
Krvaceni pri antikoncepci
AntikoncepceIntimní problémyMenstruaceZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý den chtěla bych se zeptat zda je normální beru antikoncepci novinnette už beru 3 roky po dobrání platicka mám 7 denní pauzu 5 den po vysazení mi přišel menzes ale teď se mi stalo že přes nasazení antikoncepce lehce krvácím je v děloze krev a 7 prášek z plata a již je tam pořád na ubrousku po vycurani krev
zobrazit odpověďNejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.









