
Mgr. Martina Macfeldová
Dobrý den,
ohledně vysazení léků je nutná konzultace s vašim ošetřujícím lékařem. Je nutné přijít na příčinu vašich obtíží spojených s návaly tepla, horkosti a pocení. Po hysterektomii ( odstranění dělohy ) mohou být horkost a nadměrné pocení běžné, zejména pokud došlo i k odstranění vaječníků. Vaječníky produkují estrogen a progesteron, hormony, které ovlivňují teplotu těla a regulaci pocení. Pokud jsou vaječníky odstraněny, může dojít k náhlému poklesu hladiny těchto hormonů, což může vést k náhlým návalům horka a nadměrnému pocení, což jsou časté symptomy menopauzy. Nebo příčinou mohou být nežádoucí účinky léků ( Euthyrox ).
Lékař vám může předepsat hormonální léčbu, hormonální substituční terapii, ke kompenzaci nedostatku estrogenů a progesteronu. Tato léčba může pomoci snížit návaly horka a pocení.
Některé ženy nacházejí úlevu od symptomů pomocí Advance Menoxin nebo Sarapis plus nebo vámi jmenovaný Menoflavon, přírodních produktů, jako jsou bylinné doplňky nebo akupunktura. Snížení konzumace kofeinu, alkoholu a kořeněných jídel, udržování vhodné hladiny hydratace, nošení lehkého oblečení a udržování chladného prostředí může také pomoci .
S přáním zlepšení stavu Martina Macfeldová
Doporučené produkty
Doporučené kategorie
Podobné dotazy
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.











