děkuji za včerejší odpověď,příští týden mám ohledně nespavosti konzultaci u svého psychiatra,kde se domluvíme na dalším postupu a nasazení jiných léků. Prozatím můžu pro zvládání večerní úzkosti a nespavosti vzít Neurol 0,5, když nezabere druhý Neurol 0,5 a případně 1ks Stilnox. Beru takhle zatím asi 4 dny,vždy s odstupem cca půl hodiny až hodinu,když předchozí prášek nezabere.
Jen se zeptám,dnes jsem vzal před ulehnutím první Neurol 0,5,poté jsem se asi 2 hodiny převaloval v posteli a poté už bylo hodně hodin a měl jsem strach,že neusnu,tak jsem si vzal druhý Neurol 0,5 a 1 ks Stilnox najednou,abych zabral,což se povedlo.
Ale teď mám strach,že jsem si to vzal dohromady naráz,nemůže to mít nějaký negativní dopad na mozek a poškodit ho? I když nástup prášku určitě není okamžitý a snad není rozdíl,zda si Neurol a Stilnox vezmu naráz nebo např.s odstupem půl hodiny,léky jsou pak v těle určitě přítomny současně několik hodin,mám pravdu?
Děkuji moc za pomoc a uklidnění,jsem teď nějaký rozhozený a svoji OCD nezvládám a vím,že to do budoucna musím řešit jinak.

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
rád bych se vyjádřil i k samotnému dávkování, ale v tomto případě musí léčbu již řídit lékař - z toho důvodu, že běžně se tyto léky nekombinují a většinou mezi jednotlivými dávkami Neurolu bývá běžné nechat 6-8 hodin rozestup. Netvrdím, že není možný jiný přístup, ale to je pak již individuální, v závislosti na tom jak dlouho a jak často pacient tyto léky užívá.
S rostoucí dávkou a s interakcemi samozřejmě roste i riziko nežádoucích účinků - tedy pokuste se s lékařem řešit spíše postupné vysazování, případně vám může předepsat i Atarax - nenávykový lék, který pomůže se spaním a bude bezpečnější.
S pozdravem
Pavel Horký
Podobné dotazy
Chronický zánět
BolestLékové interakceLékyDobrý den. Přesčasem mi ruplo v koleni a jsem po operaci. Pak se přidalo rameno, dostala jsem injekci a teď zase bolest achilovky. K tomu aby nebylo málo mně postihla náhlá ztráta sluchu. Byla mi odebrána krev, kde je mírně zvýšené CRP ale víc leukocyty v moči. V nemocnici mi řekli, že zánět už mám 2roky. K tomu ještě navíc se hrozně potím. Jakby na mně někdo líl vodu. Při námaze a někdy jen tak spontánně. Prosím o radu jak postupovat dál a všeho se zbavit :) Děkuji
zobrazit odpověďNejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.









