
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
doporučuji kontaktovat ošetřujícího gynekologa, protože dávkování léků by mělo být vždy pouze v rukou lékařů. Nasazení Utrogestanu dříve může ovlivnit cyklus a nemusí být ideálním řešení. Obecně platí, že Utrogestan se používá od 17. dne cyklu právě proto, aby zajistil druhou fázi cyklu a zabránil špinění.
Kontaktujte lékaře a domluvte se s ním na dalším postupu léčby. Pokud se špinění objevuje znovu, může být potřeba úprava dávkování nebo jiná léčba.
S pozdravem Pavel Horký.
Podobné dotazy
Nedostala jsem menstruaci
AntikoncepceDoplňky stravyInfekceIntimní problémyLékyMenstruaceMočové cestyNemoci a příznakyZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý večer, v úterý jsem měla dostat menstruaci (dostávám ji často v tento den), ale stále jsem ji nedostala. Těhotenský test jsem si dělala ve čtvrtek a vyšel mi negativní. Příznaky těhotenství kromě vynechání menstruace, lehké únavy a častějšího chození na wc nemám. Je mi 23 let a antikoncepci užívám už od puberty (nejprve Gentilion, nyní Omisson). Zítra mám v plánu si udělat další test a pokud mi vyjde opět negativní, nevím, jestli si mám vzít 1. prášek z antikoncepce (v neděli ho vždy pravidelně užívám). Mám si ho vzít nebo ne? A mam popřípadě navštívit gynekologa?
Děkuji
Dobrý den jeden mesic jsem neměla menstruaci a druhx mesic jsem se spinina a prošlo zo dřív než by melo a taky podbřišku na pravy straně se mi kolati bříšku děkuji zodpověd
Intimní problémyMenstruaceNemoci a příznakyZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý den jeden mesic jsem neměla menstruaci a druhx mesic jsem se spinina a prošlo zo dřív než by melo a taky podbřišku na pravy straně se mi kolati bříšku děkuji zodpověd
zobrazit odpověďRůžový vytok
Doplňky stravyIntimní problémyMenstruaceNemoci a příznakyZdraví a prevenceŽenské zdravíDobrý den. Měla jsem šest dní spozdenou MŠ a poté jsem pouze hnedě spinila. Návštěva u doktora dopadla tak, že řekl že probíhá menstruace i když nestardantni. Teď sedm dní po jsem začala mít růžové špinění jen úplně pár kapiček . Čím to prosím může být? Snažíme se s manželem o mimi tak nechci nic zanedbat. Předem děkuji za odpověď
zobrazit odpověďNejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.









