Mohu tyto léky kombinovat? V jaké dávce?
Děkuji
Kateřina

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
Vigantol i omega 3 mohou být užívány současně, významná interakce mezi nimi není běžně popisována.
Zkontrolujte ještě pro jistotu složení přípravku, zda není současně obsažen i vitamin D, protože vitamin D je již doplňován přípravkem Vigantol.
Zvýšená opatrnost bývá vhodná pouze při současném užívání léků na ředění krve.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené kategorie
Podobné dotazy
otázka
Doplňky stravyLékové interakceLékyMagnesiumOmega 3-6-9Dobrý den,užívám léky CHlorprothixen, Ketotifen a Mirzaten Oro Tab. Mohu k tomu užívat doplnky stravy ?
Omega3, Hořčík a Vitamín C Děkuji za odpověď
užívám CHlorprothixen ,Ketotifen a Mirzaten oro tab, můžu k tomu užívat doplnky stravy Omega3,Hořčík a vit. C
Zoloft a vitamin
Doplňky stravyLékové interakceLékyOmega 3-6-9Vitamin DDobry den ,
Užívám zoloft 50mg pul tablety k tomu při potížích xanax 0,25mg
Chci se zeptat co je dobrý brát k těmto lékům za vitaminy
Vim ze magnézium
Potom užívám celaskon a kyselinu listovou
Jsem ještě kojící matka uz jen občas ale stále
Jaké vitaminy jsou dobré ještě zařadit ?
Hlavně v tomto zimním období náchylným k nemocem
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.










