
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
je otázkou, zda se skutečně jedná o popisovanou bolest vycházející z ledvin. Bolest ledvin se může projevovat jako tupá, hluboká nebo tlaková bolest pod žebry v oblasti beder, nejčastěji na jedné straně zad, ale je pravdou, že může vystřelovat i do břicha nebo třísla.
Zejména zánět se projeví zhoršením při poklepu na záda.
Na druhou stranu, bolest pod žebry může mít i jiné příčiny, například od páteře (pokud by byla bolest od pohybového systému, pak by mohl pomoci hořčík v kombinaci s lékem Guajacuran), svalů, žaludku, slinivky nebo žeber. Kdyby byla bolest spojená s horečkou, nevolností, změnami moči nebo otoky, určitě je potřeba vyhledat lékaře, stejně tak pokud by nepolevovala.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Doporučené kategorie
Podobné dotazy
Točení hlavy od krcni páteře
BolestLékové interakceLékyMagnesiumPohybový systémRegeneraceZdraví a prevenceDobrý den,mám na vás dotaz beru Diclofenak duo na revmatoidní artritidu,občas se mě motá za krkem hlava ,je vhodné ještě to kombinovat s nějakým lékem trpím na krční páteř,děkuji za odpověď.Mirka
zobrazit odpověďJak léčit neuropatii.
BolestDoplňky stravyLékové interakceLékyMagnesiumZdraví a prevenceDobrý den, měl jsem boreliozu a nemocného mě přinutili abych se účastnil svatby. Tam při sezení u stolu na svatební hostině se na mě někteří tak hlasitě rozkřikovali, že jsem z toho hodně znervozněl a po třech hodinách těžkého stresu se spustili bolesti v předloktí a plutí lýtka. Nyní už 11 roků to v lýtku trne, hryže, bolí. Je prosím možné to vyléčit? Předem děkuji za odpověď.
zobrazit odpověďVysazování Palgotalu
BolestLékyMagnesiumZdraví a prevenceDobrý den, po dohodě s lékařem vysazuji Palgotal, který jsem užívala asi 8 měsíců 1-2 tablety denně. Nyní jsem již na 1/4 tablety s postupným vynecháváním. Jsem velmi unavená, zvedá se mi žaludek, třes píchání a bolesti v končetinách, bolí mě a motá se mi hlava. Patří toto vše k vysazování a jak dlouho by to ještě mohlo trvat po úplném vysazení. Děkuji.
zobrazit odpověďNejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.










