Zpět do poradny
Dotaz z 18. 5. 2026

Přibírání na váze

Duševní zdravíLéky
prosím mohu zhubnout ,když užívám mirtazapin po kterém jsem přibrala 20kg za rok .Děkuji za odpověd
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

zhubnout i při užívání mirtazapinu je možné, ale může to být náročnější. 

Tedy obecně se zaměřit na pravidelný jídelní režim, dostatek bílkovin, zeleniny, omezení sladkostí a večerního dojídání a přidat pohyb podle možností. Rovněž je vhodné zařadit dostatek vlákniny, např. i v doplňku stravy, případně i některé volně prodejné léky na hubnutí, např. Orlisat Sandoz.

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy