
PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
vypadávání může skutečně souviset s hormonálními změnami po vysazení hormonální antikoncepce, což může trvat několik měsíců, než se hormonální rovnováha vrátí do normálu - pravděpodobně by toto potvrdil i jiný gynekolog.
Nicméně je více faktorů - dalším může být stres spojený s operací a uzdravováním. Stres může výrazně ovlivnit růst vlasů a způsobit jejich vypadávání. K tomu může přispět i užívání některých léků, které mohou mít vliv na vlasy, jako jsou například kortikosteroidy nebo jiné léky, které mohou způsobovat změny v metabolismu.
Rovněž mohou za problémy stát i potíže se štítnou žlázou.
Proti vypadávání vlasů by v tomto případě mohl být účinný např. Eneo Methionin komplex 90 kapslí nebo Revalid® Hair Complex 180 kapslí.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Doporučené kategorie
Nejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.










