Zpět do poradny
Dotaz z 2. 10. 2025
Dobrý den,na doporučení lékařky beru 1,2 mg denně,po jaké době se dostaví předpokládaný úbytek hmotnosti.Zatím jsem spotřeboval 1 balení.
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

obvykle se první změny na váze začínají objevovat po 4–8 týdnech pravidelného užívání. U některých lidí je pokles viditelný dříve, u jiných až po delší době. Nejčastěji se výraznější úbytek hmotnosti hodnotí po 3 měsících a právě tehdy lékaři sledují, zda má léčba smysl pokračovat. Rychlost hubnutí je ale velmi individuální a závisí také na jídelníčku, fyzické aktivitě a celkovém životním stylu. Do stravy je vhodné zařadit i některé doplňky, ideálně vlákninu (Dr.Popov Psyllium indická rozpustná vláknina 240 g, Allnature Psyllium BIO 150 g).

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Dotaz z 11. 10. 2026

weight loss failure at 46 years

HubnutíLéky

Hello,

I tried Mounjaro 0.5 mg for one month, but the clinic administered the injections as they were not provided through a pen device. The doctor advised that, since I did not lose any weight during that month, it was not worth continuing the treatment. However, I feel that one month may not have been enough time to properly assess its effectiveness.

Over the past year, I have gained weight and have found it extremely difficult to lose it. I am wondering whether this could be related to changes in my metabolism, as I am currently going through menopause. I have always been a very active person. In the past, dieting worked well for me, and I typically ate only once or twice a day. Now, nothing seems to make a difference on the scale.

I have tried Mounjaro, Orlistat, and other weight-loss medications without significant results. I am also working with a nutritionist, walking approximately 15,000 steps per day, and exercising regularly, yet I am seeing very little change.

I am becoming increasingly frustrated and discouraged because I do not feel comfortable in my current body, and the situation is starting to affect my mood and mental well-being.

Could you please advise what additional steps I should take or what might be causing this lack of progress?

Kind regards,

zobrazit odpověď

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy