mi dýchá nejhorší večer bolesti v hrudníku, Vykašlávání bílá léky sirup čaje.Jsem hodně unavená kašel

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.
Dobrý den,
vaše příznaky mohou naznačovat virovou infekci, která se může zhoršit u lidí s astmatem. Kašel, rýma, vykašlávání bílého hlenu, bolesti na hrudi a únava jsou většinou známky nachlazení nebo jiného onemocnění dýchacích cest, které může astma zhoršit.
Sirupy a čaje mohou pomoci zmírnit příznaky, ale pokud se potíže s dýcháním zhorší nebo máte stále bolesti na hrudi, je důležité navštívit lékaře, který vám může předepsat účinnější léčbu.
Vhodné bude rovněž podpořit imunitní systém, např. přípravky NatureVia Vitamin D3-Efekt 2000IU 90 tablet, Pharma Nord Bioaktivní Selen+Zinek FORTE 150 tablet, MedPharma Vitamín C 1000mg s šípky 107 tablet.
S pozdravem
Pavel Horký
Doporučené produkty
Doporučené kategorie
Podobné dotazy
Streptokok
ImunitaInfekceNemoci a příznakyVitamin DVitamíny a minerályZdraví a prevenceDobrý den, již dva týdny mám dráždivý a dusivy kašel, vykašlávám hleny a doznivá rýma. Zpočátku se nemoc projevovala plizive jako chřipka..., po týdnu u lékaře mi byl dle steru opět zjištěn streptokok.... Atb nezabírají. Chci se zeptat jestli je možné, zda nemám streptokoka v krku už chronického a vždycky vyjde pozitivní ze steru i když by se jednalo např. o virozu...?? A jak dál?
Děkuji
Asentra
Duševní zdravíImunitaInfekceLékyNemoci a příznakyVitamin CVitamin DVitamíny a minerályZdraví a prevenceDobrý den chtěla jsem se zeptat už 8 den užívám asentru 50mg teď se mi z nosu spustila rýma mám kašel,zalehle uši a těžkou hlavu může to být vedlejší účinek asentry nebo je to spíš nachlazení dekuji
zobrazit odpověďBolest na leve strane krku
BolestBolest v krkuImunitaInfekceNemoci a příznakyVitamin CVitamin DVitamíny a minerályZdraví a prevenceDobrý večer, uz druhy den me boli leva strana krku presneji tam kde se nechazi mandle a mam to uz i natekle. Krk zevnitr vubec neboli, proste jen z venku a asi primo ta mandle a bolest je pichlava a jde az nahoru k uchu i k dolni celisti. Prosim o radu co by to mohlo byt a cim je to zpusobene. A co mam delat. Dekuji
zobrazit odpověďNejnovější dotazy
Přechod léků
Léky Dobrý den,
prosím o odborné upřesnění postupu při přechodu z Trittica AC 100 mg na Trittico Prolong 150 mg.
Současně začínám postupně vysazovat Rivotril, který užívám od června. Po přechodu z 1mg tablet na kapky (první den 10 kapek, nyní 9 kapek) se budím kolem 3. hodiny ranní a cítím výraznou únavu. Kapky užívám třetí den.
Prosím o doporučení, jakým způsobem se obvykle provádí přechod na Trittico Prolong a jaký je obecně bezpečný postup při postupném snižování Rivotrilu, aby se minimalizovalo ranní probouzení a zhoršení spánku.
Děkuji. Ilona Pavlovská
svědění kolem konečníku
KůžeZdraví a prevenceJiž delší dobu mě svědí kolem konečníku. Před 15 lety operace hemeroidů Staplerovou metodou. Konečník omývám bylinkovým tekutým mýdlem po každé stolici, mazala jsem dubovou mastí, stolice pravidelná, každé ráno. Někdy je stav lepší ale pocit svědění mám. Moje psychika není nejlepší, málo spím (asi hodiny denně), zhoršila se při péči o nemocnou psychicky labilní maminku (90 let) a to 24/7 hodin. Maminka v březnu zemřela.
Děkuji
Zeptejte se lékárníka
Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.












