Zpět do poradny
Dotaz z 1. 7. 2026

dávkování

HubnutíLéky
Dobrý den.Dostala jsem od lékaře mounjaro 2,5,pero na 4dávky.Můžete mi napsat kolik kliknutí je tedy na jednu dávku?Děkuji moc
Na dotaz odpovídá:

PharmDr. Pavel Horký, Ph.D.

Dobrý den,

pero je konstruováno tak, že při každé aplikaci je podána jedna celá dávka 2,5 mg. Před aplikací se nastaví pero podle návodu až na značku dávky a aplikuje se celý obsah jedné dávky.

Nedoporučuji dávku odměřovat podle počtu kliknutí, protože to není výrobcem doporučený způsob podání a mohlo by dojít k podání nesprávného množství léčiva.

Ještě doplním, že přípravek funguje nejlépe v kombinaci s úpravou stravy (zařazením vlákniny) + s dostatkem fyzické aktivity.

S pozdravem

Pavel Horký

Užitečné?

Články

Všechny články

Nejhledanější témata

LékyZdraví a prevenceNemoci a příznakyBolestDoplňky stravyLékové interakceInfekceDuševní zdravíŽenské zdravíZažíváníKůžeAntikoncepceBylinkyImunitaVitamíny a minerályAntibiotikaMagnesiumTěhotenstvíPohybový systémProbiotikaDermokosmetikaDětiAlergieIntimní problémyHubnutíMenstruaceVztahy a sexOči a ušiŽíly a cévyVýživaKloubyMužské zdravíMočové cestyNervový systémCholesterol a krevní tlakDotaz na lékárnyÚsta a zubyDiabetesKašelVitamin DIntimní hygienaErekcePéče o těloHomeopatieLaktobacilyEkzémOmega 3-6-9Chřipka a nachlazeníNespavostKojeníDýchací soustavaBolest v krkuNadýmáníVitamin CDezinfekceVlasy a nehtyHorečka, zvýšená teplotaCestování a výletyPéče o pleťZácpaDětské nemociMazlíčciRegeneraceAlkoholDetoxikaceSpánekSportSvalyVaginální infekceMateřství a rodinaKřečové žílyŘedění krveOstropestřecReceptyKrásaPrvní pomocOběhový systémRýmaDětská výživaOpalováníDomácnostProstataNáplastiOparKoronavirusDomácí cvičeníPřírodní kosmetikaInkontinenceSuperpotravinyČlánkyKontraindikaceLepekKosmetika pro mužeVegani a vegetariání

Podobné dotazy

Dotaz z 11. 10. 2026

weight loss failure at 46 years

HubnutíLéky

Hello,

I tried Mounjaro 0.5 mg for one month, but the clinic administered the injections as they were not provided through a pen device. The doctor advised that, since I did not lose any weight during that month, it was not worth continuing the treatment. However, I feel that one month may not have been enough time to properly assess its effectiveness.

Over the past year, I have gained weight and have found it extremely difficult to lose it. I am wondering whether this could be related to changes in my metabolism, as I am currently going through menopause. I have always been a very active person. In the past, dieting worked well for me, and I typically ate only once or twice a day. Now, nothing seems to make a difference on the scale.

I have tried Mounjaro, Orlistat, and other weight-loss medications without significant results. I am also working with a nutritionist, walking approximately 15,000 steps per day, and exercising regularly, yet I am seeing very little change.

I am becoming increasingly frustrated and discouraged because I do not feel comfortable in my current body, and the situation is starting to affect my mood and mental well-being.

Could you please advise what additional steps I should take or what might be causing this lack of progress?

Kind regards,

zobrazit odpověď

Nejnovější dotazy

Zeptejte se lékárníka

Odborné rady a odpovědi na vaše dotazy, a to z pohodlí vašeho domova.

Všechny dotazy